Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meikäläisellä ei kyllä näy edelleenkään tuo kyseinen alue, mutta ei niin väliksi. Joutuskohan kirjautumaan ulos ja takaisin sisään, muut on melkein kokeiltu.

Ei tuo meikäläisen mielipidettä mainoksista ja niihin liittyvästä politiikasta kyllä mihinkään muuta, mutta järkevämmältä tuo kuulostaa, ettei osoita oltukaan piilotettu vippimaksun taakse.

Tänään kun iltavuorosta pääsen niin harkka on puolessa välissä! :oujee: Ei siis ole enää kuin puolet lusittavana.

Paitsi, että tämä helen korona nyt tulee taas tähän ja toivottasti ei sotke mun suunnitelmia. Viime keväänä peruttiin kaikki harkat. Ja jos mun valmistuminen venyy niin saan hepulin. Ei kukkaro kestä opiskella yhtään enempää kuin on pakko. #kysyksjoku

Tulkaa jäsen vokotin kanssa ensi viikolla huutokauppaan, sieltä on moni elämään sisältöä tuova harrastus saanut alkunsa.

ei pysty, koska: paikkakuntamme vuoristosairaalan lääkäri, olikohan jopa yli- suositteli, että maakunnan rajat ylittävää matkailua kannattaa välttää

Meikäläisellä ei kyllä näy edelleenkään tuo kyseinen alue, mutta ei niin väliksi. Joutuskohan kirjautumaan ulos ja takaisin sisään, muut on melkein kokeiltu.

Ei tuo meikäläisen mielipidettä mainoksista ja niihin liittyvästä politiikasta kyllä mihinkään muuta, mutta järkevämmältä tuo kuulostaa, ettei osoita oltukaan piilotettu vippimaksun taakse.
Mainokset on nyt ennallaan, paitsi etusivulla ei edelleenkään näy. Mitäs tytöt ja pojat mieltä, olisko tän voinut hoitaa paremmin ottamalla muhun yhteyttä ja kysyä miksei alue näy ja mikä mainoksia vaivaa? Ettei jatkossa sitten saa lukea viivellä täällä valitusta.

Mainokset on nyt ennallaan, paitsi etusivulla ei edelleenkään näy. Mitäs tytöt ja pojat mieltä, olisko tän voinut hoitaa paremmin ottamalla muhun yhteyttä ja kysyä miksei alue näy ja mikä mainoksia vaivaa? Ettei jatkossa sitten saa lukea viivellä täällä valitusta.
Ihan täysin omasta mielestäni, että ehkä, mutta toisaalta aika nopeastihan tuo kuitenkin loppupeleissä hoitui ja herättihän tuo mielenkiintoista keskusteluakin.
Useinhan nuo jutut menee just noin, että ensin kollektiivisesti kummastellaan ja kerrotaan mielipiteitä, kunnes joku muistaa tokaista, jotta kysytäänpäs nyt vielä pomolta.

Olin pari viikko sitten käymässä Tampereella ja yhdessä vilkkaassa risteyksessä oli porukkaa odottamassa kävellen vihreitä, autoja vaan meni ja meni sekä ihmiset lisääntyi molemmin puolin tietä. Hetken siinä ihmettelin ja menin painamaan sitä nappia tolpassa ja tsadaa! Jo vaihtui vihreät, hyvä ettei ihmiset taputtanut tälle mun uroteolle, pari herraa tuumas siinä että kaikki vissiin luuli jo jonkun painaneen sitä.
Mitä opimme? Emme sitten niin yhtään mitään mutta kuten miss eventa tuumasi niin saatiinpa iänikuisten tissien lisäksi puhuttavaa :)

Ei kai se kummonen ole myös itsekään katsoa millaisia muutoksia tuli tehtyä.

Tekee itselle testikäyttäjän ja käy sillä katsomaan. Sillä siitä pääsee. Ainakin itse yleensä työn jälkeen teen testit, että homma pelaa niin kuin olin suunnitellut, enkä jätä sitä arvuutusta asiakkaan varaan.

Mutta asiaan: Seuraavaksi pizzaa.

Suomalaistutkimus: Jos vauvalle syöttää äidin kakkaa heti keisarileikkauksen jälkeen, vauvalle kehittyy terve suoliston mikrobisto.

jännä kun en saa tuota kopioidun tekstin boldausta pois...

Back
Ylös Bottom