Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joxulle vois neuloa uimahousut jäämeren reissua varten.

Malli tästä.
Screenshot_20200923-205734_Chrome.webp

Le Bureau, YLE Areena: Kaksi kautta olen nyt katsonut ja on kyllä hyvä!

Äkkiä sitä oppii. Mun eka työ oli pipo, sitten villasukat ja kolmantena miehelle jussipaita. Mulla ei tahdo kärsivällisyys riittää villasukkiin, kun jaksan tehdä sen yhden ja sitten kyllästyn. Sama paidan hihoissa, se toinen on ihan tuskaa.

Mulla on välillä joku villasukkamania ja teen monta paria pienessä ajassa. Sit taas joskus jaksan toisen tehdä päivässä ja toisen tekemisessä menee viikosta vuoteen. Pistän villapaidat harkintaan, ehkä sitä vois sittekki kokeilla.

Osaa sitä sitten villapaidan tehdä! Nää islantilaisten villapaitojen ohjeet helppoja ja alafosslopista (tai vastaavasta paksusta langasta) nopeeta tehdä :giggle:

Pitääpä noihin tutustua. Yleensä kun löydän hienon mallin niin on sitte heti vaikeimmasta päästä.😬

Jäämereen jos pulahtaa, niin kärsä voisi olla vähän lyhyempikin. Kylmää vettä nimestä päätellen.

Makuupussissa sama homma, että ei ole kiva, jos makuupussi liian pitkä, jäätyy varpaat.
Mutta ei ollenkaan paha jos pääsee suoraan saunasta pulahtamaan.

Ei oo ees työpäivä ja ylös.
Heräsin kolmen aikaan ja niin vai jäin ylös, prkl. Eikä ees vituta, sitä toista mun ei vissiin ees tartte mainita.

Back
Ylös Bottom