Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos haluat pitää vapaapäivän vapaapäivänä niin sääntö numero 1.
- älä ilmoita julkisesti että olisit ihan joutilas

Tämän tarkoitus oli toki tiedätte mikä mutta nyt joutuu porailee tauluja jne. hommiin. Eikä tällä kertaa ole takuuvarmasti "asennus" hommia.

Ei ole, siellä on jälkikasvua paikalla.
Ellei ole nyt sitten yllättäen mennytkin käymään vaikka mummolla.. hmm... oiskohan taas joku kiero juoni?
Mun pitäs kyllä hommata itelle kunnollinen teräsarja kiviseinään, nyt kun muuttaa omaan himaan niin tulee varmaan reikienkin tekoa. Nyt kun toooodella harvoin niin satunnaisia teriä.

Päivän jännittävin hetki kun itse itselleni pistin kortisonia.

Mulla taas viikonlopun jännittävin hetki oli kun auton ecun uudelleenkirjoitus tyssäsi wifin yhteysongelmiin ja auto ei enää lähtenyt käyntiin. Meinasi tabletti lähteä maata kiertävälle radalle muutaman kertaan. Onneksi Raumalta tuli pelastus kaapelin+virtalähteen muodossa ja lupasin jo kannattaa Lukkoa koko ensi kauden. Menee varmaan siskon kanssa hetkeksi välit poikki, mutta oli sen arvoista.

ps: erään toisen ketjun innoittamana otin asiakseni etsiä jo legandaksi muodostuneen saunakuvan @Poppis ja voi pojat! Olette hyvin muodostunut yksilö.

Pyhäjärveltä löyty aikaisemmin firma nimeltä Vaakaporauspalvelu VPP Oy. Ilmeisesti toiminta nykyään jo loppunut. Ois voinu vannoa, että doownekin firma.
Joskus tein kuljetushommia sellaiselle firmalle kuin Lännen alituspalvelu, luonnollisesti puhekielessä firma oli alistuspalvelu.

Mulla taas viikonlopun jännittävin hetki oli kun auton ecun uudelleenkirjoitus tyssäsi wifin yhteysongelmiin ja auto ei enää lähtenyt käyntiin. Meinasi tabletti lähteä maata kiertävälle radalle muutaman kertaan. Onneksi Raumalta tuli pelastus kaapelin+virtalähteen muodossa ja lupasin jo kannattaa Lukkoa koko ensi kauden. Menee varmaan siskon kanssa hetkeksi välit poikki, mutta oli sen arvoista.

ps: erään toisen ketjun innoittamana otin asiakseni etsiä jo legandaksi muodostuneen saunakuvan @Poppis ja voi pojat! Olette hyvin muodostunut yksilö.
Sitten te ihmettelette miksei noi laita kuvia tänne.... :)

Tää on kyllä kanssa hieno firman nimi :D

IMG-20200909-WA0001.webp

kova paalu tuli liikenteeseen vaikka merkkasin siihen henkilöautoilua 9000km ja mopoilua 1000km, onely
ej lentokoneilua tai laivailua tai junailua

#ajankuluksi #työajalla

DeGröna.jpg

onko kunteilla neli vai viisi numeroinen syöksy menossa?

Back
Ylös Bottom