Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, editoinkin juuri perään, että näyttää löytyvän pullostakin nykyään. Suosittelen koittaan, jos osuu käteen. Ei välttämättä liian humalainen, vaikka ei edes humalan mausta niin välitä.
Bueno, danke

nukahtamalla

Mä en saa nukuttua. 🤯

Tiijän tunteen...

Ottaisin töitä joka viikonlopuksi mutta ei kroppa kestä.

Kai sä treenaamassa viel käyt vai menikö sali jommallakummalla vaihtoon? Toivottavasti ei menny ja pikkujouluemännöinti edelleen sulla!

Juu, käyn mä. Tän syksyn on vaan ollut vähän vähemmän mahdollista käydä.
En ollut siellä kokouksessa kesällä niin en päässyt kertomaan ideoitani. Eikä nyt ole kyllä voimia edes sellaisia nyt ajatella. Mutta kyllä mä pikkujouluihin menen jos ne on. Yksin toki sinne joudun menemään. Se on vähän kökköä.

On neliveto... Joo 550 ei paha. Suoraan BMW:n tehtaalta ton verran enempi tehoa autossa olis n. 15 000 euroa hintaa lisää. :ROFLMAO:

Joo varmaan hyvä aihio, 2L turbosta 184hv on kyllä aika sukasti otettu tehoa ulos tänä päivänä.
Hämmentävämpää on se vääntö, siinä on insinöörit tosissaan tehneet töitä että ovat saaneet rajattua tuohon 270...

Ei oo kuin peräkärry mutta kyllä siinä kulkee 6m kanki.

Onko missikisoja vielä ruodittu täällä??
Katsoin tota kolmikkoa ja onhan ne ihan nättejä mutta ei ne jostain syystä näyttänyt misseiltä, sellaisilta tavallisilta ja en osaa selittää mitä tarkoitan.

Hämmentävämpää on se vääntö, siinä on insinöörit tosissaan tehneet töitä että ovat saaneet rajattua tuohon 270...

Mun auto jo 5v. vanha ja edelleen toi sama moottori on myynnissä siihen samoilla spekseillä. Ja oli pitkään sitä ennen. Luulis että lisäilisivät siihen tehoja ja vääntöä pikkuhiljaa, mutta ei. Tykkäävät ilmeisesti pitää hinnat alkaen tehot kurissa, niin on sitten enempi portaita ylöspäin tehoissa, millä rahastaa asiakkaita. Näinhän se on kaikilla näillä "premium" sakumakkaroilla.

Mun auto jo 5v. vanha ja edelleen toi sama moottori on myynnissä siihen samoilla spekseillä. Ja oli pitkään sitä ennen. Luulis että lisäilisivät siihen tehoja ja vääntöä pikkuhiljaa, mutta ei. Tykkäävät ilmeisesti pitää hinnat alkaen tehot kurissa, niin on sitten enempi portaita ylöspäin tehoissa, millä rahastaa asiakkaita. Näinhän se on kaikilla näillä "premium" sakumakkaroilla.
Raskaassa kalustossa on ollut iät ajat että samalla moottorilla saattaa olla 200hp eroa mutta esim. vaihteistot, perät, syylärit jne. vaihtelee tehon mukaan.
Toisinsanoen voit tuupata samasta motista pienemmällä mallimerkillä täydet tehot mutta ympärillä olevat palikat ei kestä.
FH sarjan Volvoissa oli kätevää kun siellä on minuutissa vaihdettava autoradion kokoinen ohjainyksikkö, voit laittaa 450hp vehkeeseen 570hp boxin ja thats it. Tosin voi niitä alkuperäisiäkin lastuttaa.

Hieno kieli kyllä, pitäisi kai youtubesta alottaa joku kielikurssi.

Hyvä valintaperuste mikä uus kieli olis se, että löytäis opetusvideosarjan missä opena superseksikäs bimbo, joka sitten joka jaksoon pukeutuis aina uudella minimalistisella tavalla. Oiskohan näistä joku ranking jossain?

Raskaassa kalustossa on ollut iät ajat että samalla moottorilla saattaa olla 200hp eroa mutta esim. vaihteistot, perät, syylärit jne. vaihtelee tehon mukaan.
Toisinsanoen voit tuupata samasta motista pienemmällä mallimerkillä täydet tehot mutta ympärillä olevat palikat ei kestä.
FH sarjan Volvoissa oli kätevää kun siellä on minuutissa vaihdettava autoradion kokoinen ohjainyksikkö, voit laittaa 450hp vehkeeseen 570hp boxin ja thats it. Tosin voi niitä alkuperäisiäkin lastuttaa.

Joo onhan tostakin 2L koneesta 245hv versio suoraan tehtaalta. 11 tonnia enemmän olis maksanu se versio mun autoon. Sama pata. Pitäis googlettaa mitä siinä ympärillä on tehty erilailla. Veikkaan et aika vähän, varmasti ei mene 11k niihin tarveaineisiin. =D

Back
Ylös Bottom