Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paikallisissa fb-ryhmissä ilmeisesti toistuu ne samat vittuilut ja vinkumiset kuten aiheetkin kaupungista riippumatta?
Sellaista postausta ei taida niihin saada aikaan mihin joku ei vastaisi jollain tapaa vittuillen ja sitten on sota käynnissä.
Ehdoton suosikki on viimeaikoina ollut vapaana pidettävät kissat.
Sitten toistuu aura/koiranjätös/fillarointi/yms aiheet sekä iänikuiset kuvat paikallisista maamerkeistä samojen ihmisten ottaminan ja niitä sitten vuodesta toiseen samat ihmiset aina ihastelee.
Mutta kaupungin päätöksiin liittyvät asiat saa aika usein ihan hyvääkin pohdintaa aikaan ja typerät päätökset saa melkoisen konseksen siinä että jonkun pää pitää laittaa pölkylle=yhteinen vihollinen yhdistää vihamiehet.

Nyt tuli ihan mukavia ribsejä. Maku bueno, irtos luusta vetämällä, vähän sopivasti purtavaa syödessä.

Trimmattuna, poppamiehen rubeissa.
Screenshot_20200920-134717_QuickPic.webp

2h munailun jälkeen, noin 100 astetta kupumittarissa. Omenapuusavua.Screenshot_20200920-134745_QuickPic.webp

Folioon (myös hunajaa, voita, fariinisokeria folion sisään) ja tunti siellä, ihan lötköt ja meinaa katketa kun nostaa. Poppiksen (pun intended) bbq soosilla glaseeraus.

Screenshot_20200920-134802_QuickPic.webp

Valmista kauraa, parikyt minsaa foliossa vetäytymässä kun potut kypsyy. Nostamalla katkeaa näin.

Screenshot_20200920-134855_QuickPic.webp

Yhden purasun tulos.

Screenshot_20200920-134911_QuickPic.webp

#röyh

Suihkutettavaa en ole kokeillut. Jostain luin, että sen rautapitoisuus on hyvin alhainen. En ole itse siihen tutustunut, pitää tutkia.
En minäkään tiedä. Tämä tuttu joka sitä suositteli, oli itsekin ottanut aina tupla-annoksen.

Ajatella. Viikko sitten en vielä tähän aikaan tiennyt, että seniorikissa on vakavasti sairas. Ensimmäinen kohtaus tuli vasta myöhään illalla :cry:

Olen harrastanut siivousterapiaa ja yrittänyt päättää, kuinka kulutan pois 10 kg läskiä.

Eijuma hokasin just että duunipaikan naapurissa chip-tuning yhteistyökumppani. Keväällä katsastuksen jälkeen menee mun hinnat alkaen nuhapumppu ohjelmointiin. 184hv -> 260hv, 270Nm -> 420Nm. Aikamoinen ero. Kait nuo jotakuinkin paikkansa pitävät?

Muistaakseni 550 EUR ja kannatti kyllä. Se on yksi parhaista aihioista optimoinnille. Onko neliveto? Ellei niin sitten saat dynosta lapunkin

Eijuma hokasin just että duunipaikan naapurissa chip-tuning yhteistyökumppani. Keväällä katsastuksen jälkeen menee mun hinnat alkaen nuhapumppu ohjelmointiin. 184hv -> 260hv, 270Nm -> 420Nm. Aikamoinen ero. Kait nuo jotakuinkin paikkansa pitävät?
Mulla kanssa samanlainen paja 20m päässä.
Laitoin heille omasta ihan oikeasta nuhapumpusta kyselyä että kannaattako mutta ei oo vastannut.

Onko moraalisesti oikein laittaa sekajätteeksi kengät, jotka on ehjät mutta aina olleet rumahkot ja epämukavat jalassa? Ne ovat sen verran kuluneet, ettei voi kirpputorillekaan viedä.

Hyötyykö joku kengätön köyhä universumissa siitä, että kiitollisena kengistä kulkisin ne vielä jalassa? Entä, jos minulla ei olekaan varaa enää koskaan ostaa kenkiä ja muistelen sitten kaihoisasti noita dumppaamia jalkineita! Pienien säilytystilojen vuoksi niitä ei oikein viitsisi säilöä ns pahan päivän varalle. Kuinka tuommoiset vaikuttavat kodin feng shuihin :eek:

Kangastennareissa on onneksi ihan selvät reiät varpaissa, joten niiden kohdalla mieliharmia aiheuttaa vain se, että ne ovat edelleen hurjan mukavat jalassa - ainakin kuivalla ja lämpimällä kelillä.

Muistaakseni 550 EUR ja kannatti kyllä. Se on yksi parhaista aihioista optimoinnille. Onko neliveto? Ellei niin sitten saat dynosta lapunkin

On neliveto... Joo 550 ei paha. Suoraan BMW:n tehtaalta ton verran enempi tehoa autossa olis n. 15 000 euroa hintaa lisää. :ROFLMAO:

Joo varmaan hyvä aihio, 2L turbosta 184hv on kyllä aika sukasti otettu tehoa ulos tänä päivänä.

Back
Ylös Bottom