Meitä on kaksi vekkulia, jotka tekee kokkelia. Pablo sekä Ransu kokkelivekkulit on."
sairasta menoaFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meitä on kaksi vekkulia, jotka tekee kokkelia. Pablo sekä Ransu kokkelivekkulit on."
sairasta menoaVaikuttaa komealle reissulle käsimatkatavaroineen!Katsotaan nyt miten suunnitelmat etenee. Jäsen @Joxuz ei vielä edes tiedä että ensi keväänä saattaa olla luvassa muutaman päivän reissu keski-eurooppaan.
Paluumatkalla käsimatkatavaroissa mahdollisesti yksi Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg tuote.
No hitto, tuollahan pitää käydä!Sain tuliaisia. Kait se on pakko kalja ottaa futiksen kyytipojaksi vaikka ei ollu tarkoitus..
katso liitettä 220977
Oletko kokeillut muita rautavalmisteita kuin Retaferia? Esim. itselle sopii tuota paremmin Ferrodan. Lisäksi eilen tuttu hoitaja kertoi, ettei ollut saanut tableteilla rautaa imeytymään, kun on niin paljon kaikkea mitkä vaikeuttaa sen imeytymistä. Suuhun suihkutettava, limakalvoilta imeytyvä suihke oli kuulemma ollut hänen kohdallaan toimiva. Sitä ajattelin kokeilla itse.Yritin taas aloittaa rautakuuria. Neljännen päivän jälkeen on mennyt kolme päivää syöksyripulissa. Luulin tänàän tilanteen rauhoittuneen - olin väärässä.
Yritin taas aloittaa rautakuuria. Neljännen päivän jälkeen on mennyt kolme päivää syöksyripulissa. Luulin tänàän tilanteen rauhoittuneen - olin väärässä.
Kuinka muiden suolitoiminnot?
Tuo kuulostaakin jo pahalta paikalta!^ eli ihan sama meno kuin pakkiksen politiikkaketjuissa.
Homma on vielä enemmän suunnitteluvaiheessa kuin doownekin ja Poppiksen treffit, mutta seurataan tilanteen kehittymistä.Vaikuttaa komealle reissulle käsimatkatavaroineen!
En olekaan tuota väliä istunut pakettiautoa isommassa kulkineessa. Katsotaan siis mitä kevät tuo tullessaan - kesän ja ehkä keskieuroopan loikan.
Ei oo vaiheessa.Homma on vielä enemmän suunnitteluvaiheessa kuin doownekin ja Poppiksen treffit, mutta seurataan tilanteen kehittymistä.
Kohdealue todennäköisesti saksa-belgia-alankomaat, lentäen sinne ja moottorimarssi Travemundeen josta paatilla tsadiin.
Kuulostaa silti jopa suunnitelmalle!Homma on vielä enemmän suunnitteluvaiheessa kuin doownekin ja Poppiksen treffit, mutta seurataan tilanteen kehittymistä.
Kohdealue todennäköisesti saksa-belgia-alankomaat, lentäen sinne ja moottorimarssi Travemundeen josta paatilla tsadiin.

Jos tulee joskus tarve, että pitää saada instant vitutus, niin ei muuta kuin: omalla riskilläTuo kuulostaakin jo pahalta paikalta!
Oletko kokeillut muita rautavalmisteita kuin Retaferia? Esim. itselle sopii tuota paremmin Ferrodan. Lisäksi eilen tuttu hoitaja kertoi, ettei ollut saanut tableteilla rautaa imeytymään, kun on niin paljon kaikkea mitkä vaikeuttaa sen imeytymistä. Suuhun suihkutettava, limakalvoilta imeytyvä suihke oli kuulemma ollut hänen kohdallaan toimiva. Sitä ajattelin kokeilla itse.