Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katsotaan nyt miten suunnitelmat etenee. Jäsen @Joxuz ei vielä edes tiedä että ensi keväänä saattaa olla luvassa muutaman päivän reissu keski-eurooppaan.
Paluumatkalla käsimatkatavaroissa mahdollisesti yksi Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg tuote.
Vaikuttaa komealle reissulle käsimatkatavaroineen!

En olekaan tuota väliä istunut pakettiautoa isommassa kulkineessa. Katsotaan siis mitä kevät tuo tullessaan - kesän ja ehkä keskieuroopan loikan.

Luulin, että sain eilisen touhuilulla homman purkkiin, kunnes muistin, että voisi parit koiranluut vaihtaa. Eli työkalujen kolistelu jatkuu.

Liitteet

• 20200920_112432.webp
    20200920_112432.webp
    69,2 KB · Katsottu: 60
Yritin taas aloittaa rautakuuria. Neljännen päivän jälkeen on mennyt kolme päivää syöksyripulissa. Luulin tänàän tilanteen rauhoittuneen - olin väärässä.
Oletko kokeillut muita rautavalmisteita kuin Retaferia? Esim. itselle sopii tuota paremmin Ferrodan. Lisäksi eilen tuttu hoitaja kertoi, ettei ollut saanut tableteilla rautaa imeytymään, kun on niin paljon kaikkea mitkä vaikeuttaa sen imeytymistä. Suuhun suihkutettava, limakalvoilta imeytyvä suihke oli kuulemma ollut hänen kohdallaan toimiva. Sitä ajattelin kokeilla itse.

Päänsärky ja muut darran oireet on amatöörien juttuja.

Mennyt taas ryyppääminen vituiksi.
Perjantaina taisi mennä 4 tai ehkä 5 olutta ja eilen ei yhtään mitään.

Mukava seurata synnyinkunnan fb-sivulla vääntöä tuulivoimasta sekä kuntaliitoksesta. Kunnan tilanteeseen sen tarkemmin perehtymättä olen siinä käsityksessä, että pienellä kunnalla ei kovinkaan vahvasti mene ja jotain pitäisi asialle tehdä. Parempi olla hiljaa, kun en ole perehtynyt asiaan.
Sitten on niitä, kenen mielestä on paras olla mahdollisimman paljon äänessä, vastustaa kaikkea, koska "onhan sitä tähänkin asti pärjätty omillaan öriöri!!! " ja perusteeksi linkataan, jos linkataan, suurin piirtein pari esim. iltalehden artikkelia tai kaksplus keskusteluja. Ja sitten tapellaan!

^ eli ihan sama meno kuin pakkiksen politiikkaketjuissa.
Tuo kuulostaakin jo pahalta paikalta!

Ajattelisin, että olisi ihan hyvä, jos politiikassa mukana olevilla olisi jonkin sortin koulutus alaan liittyen ja äänestysoikeuden saisi jonkinlaisen perehtyneisyyden myötä, muttamutta... Mennää vaan näin, parempaa viihdettä.

Vaikuttaa komealle reissulle käsimatkatavaroineen!

En olekaan tuota väliä istunut pakettiautoa isommassa kulkineessa. Katsotaan siis mitä kevät tuo tullessaan - kesän ja ehkä keskieuroopan loikan.
Homma on vielä enemmän suunnitteluvaiheessa kuin doownekin ja Poppiksen treffit, mutta seurataan tilanteen kehittymistä.

Kohdealue todennäköisesti saksa-belgia-alankomaat, lentäen sinne ja moottorimarssi Travemundeen josta paatilla tsadiin.

Homma on vielä enemmän suunnitteluvaiheessa kuin doownekin ja Poppiksen treffit, mutta seurataan tilanteen kehittymistä.

Kohdealue todennäköisesti saksa-belgia-alankomaat, lentäen sinne ja moottorimarssi Travemundeen josta paatilla tsadiin.
Ei oo vaiheessa.

Kuulostaa silti jopa suunnitelmalle!

Täällä on työt suoritettu. Kaikilta osin.
IMAG5037.jpg
Kiertää kuin Vokotin seuraamat vehekset suoran päässä.

Täällähän on ihan hyvät ja enimmäkseen asialliset poliittiset keskustelut, aika vähän mennään toisiin keskusteleviin henkilöihin aihealueen huomioon ottaen.

Oletko kokeillut muita rautavalmisteita kuin Retaferia? Esim. itselle sopii tuota paremmin Ferrodan. Lisäksi eilen tuttu hoitaja kertoi, ettei ollut saanut tableteilla rautaa imeytymään, kun on niin paljon kaikkea mitkä vaikeuttaa sen imeytymistä. Suuhun suihkutettava, limakalvoilta imeytyvä suihke oli kuulemma ollut hänen kohdallaan toimiva. Sitä ajattelin kokeilla itse.

Olen kokeillut vuosien varrella kaikkia rautatabuja - myös niitä vatsaystävällisiksi mainostettuja. Sama juttu aina.
Apteekissa on jotain nestemäistä tavaraa, onkohan ihan oikeaa tuotetta vain rohdosta. Suihkutettavaa en ole kokeillut. Jostain luin, että sen rautapitoisuus on hyvin alhainen. En ole itse siihen tutustunut, pitää tutkia.

Back
Ylös Bottom