Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päätöntä hommaa tämä töissä käyminen.

Screenshot_20200908-070639_QuickPic~01.webp

Perjantaista maanantaihin kolme treeniä joista kaksi on ollut suht kevyen tuntuisia, sitten tulee taas uneton yö. Ärsyttää kun hermosto ei kestä pientäkään rasitusta.

Onko noi B-ryhmäläisiä?

en tiedä yhtään mikä vehje on, en edes luokkaa muista, ehkä top street. Saattaa hyvinkin olla ooppelin oma lohko, Eskortti ainki vetäsi ohc moottorin maalimanennätyksen sunnuntainako se oli?

oppeliski on neljä sylinteriä ja ämpärin kokonen turbo, siinä näköhavainnot ja silmämääräisesti kaikista nopein, ehkä hämää se kun oli tumma pieni auto ja kuhtalaisen hiljanen, kyllä poistui

69 päivää edellisestä salitreenistä, 75 päivää edellisestä jalkatreenistä.

Oikea ja vasen jalka tappelee keskenään mihin suuntaan ovat menossa, kumpikaan ei kuuntele mun käskyjä.

Ja vähän täytyi nieleskellä ylpeyttä kun noin kolme kertaa kevyempi pikkutyttö teki samoilla painoilla.
Minä koskin tasan viikko sitten levytankoon ensimmäistä kertaa maaliskuun alkupuolen jälkeen. Tämä olikin ylivoimaisesti pisin tauko yli kymmeneen vuoteen. Vähän on muutaman kevyen jumpan jälkeen kroppa edelleen ihmeissään mitä sen oikein pitäisi tehdä, vaikka ihme kyllä aloitus on mennyt ilman isompia kremppoja tai kipuja. Mutta kiirekö tässä, kesäkuntoon 2030 tai jotain.

Kokeilin itse sellaista messevää yli puolentoista vuoden taukoa. Kyllä tämä tästä taas.

Kokeilin itse sellaista messevää yli puolentoista vuoden taukoa. Kyllä tämä tästä taas.

Minulla oli rapiat 7 vuotta totaalitaukoa. Vuodenvaihteessa ajattelin aloittaa uudelleen, niin onnistuin hauiksesta jänteen katkaisemaan ja siitä käsileikkaukseen .Nyt muutaman kuukauden käynyt aktiivisemmin. Siitä se ehkä vielä lähtee. Tosin iän kyllä alkaa huomaamaan. Ei palaudu ihan niin nopeeta mitä nuorena.....

Tuliko kilomeetrejä jotenkuten slikseille?

juurikin, jotenkuten, huviajelua lähinnä, lenkkeilyä vähemmän

Kahtesti. Sunnuntaina. Suljettiin kisasta kun ajo lauantaina pari kertaa runkorajan alle, ajo sitten huvikseen maailmanennätykset.

ja eskortti oli kuulemma jo myyty, jännittää onko seuraavaksi: sierra jättää sen, kahenlitran turpo

mutta on sielä nopee rata, joku mopokuskihan ajoi ensimmäisen ainakin euroopasssa, en muista oliko jopa maalimassa, +200mph, siinä Iidan luokassa, mikä lie olikaan, superstreetbike?

69 päivää edellisestä salitreenistä, 75 päivää edellisestä jalkatreenistä.
Oikea ja vasen jalka tappelee keskenään mihin suuntaan ovat menossa, kumpikaan ei kuuntele mun käskyjä.

Jalkapäivän jälkeen uni on paskaa ja tänään aika ihanaa yrittää nostaa lattialta jotakin.

Onkos läskikunteilla nastarenkaita?

Nää ois vissiin passelit?

Ei tartte nastoja. Huomaat kun eka talvi tulee. (y) Ellei aivan peilijäällä ajele. Pitää normaalilla gummilla ympäri vuoden. Pito, erin ja omainen.

(Muistelen, että ostit läskin nyt kuluvan vuoden keväällä/kesällä. Saatan olla väärässä.)

Back
Ylös Bottom