Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

69 päivää edellisestä salitreenistä, 75 päivää edellisestä jalkatreenistä.

Oikea ja vasen jalka tappelee keskenään mihin suuntaan ovat menossa, kumpikaan ei kuuntele mun käskyjä.
Mulla sattui viimeyönä etureisien alaosaan ihan samalla tavalla kuin olisi tehnyt jalkatreenin, melkein sama asia kin olisi krapula ilman ryyppäämistä.

69 päivää edellisestä salitreenistä, 75 päivää edellisestä jalkatreenistä.

Minä koskin tasan viikko sitten levytankoon ensimmäistä kertaa maaliskuun alkupuolen jälkeen. Tämä olikin ylivoimaisesti pisin tauko yli kymmeneen vuoteen. Vähän on muutaman kevyen jumpan jälkeen kroppa edelleen ihmeissään mitä sen oikein pitäisi tehdä, vaikka ihme kyllä aloitus on mennyt ilman isompia kremppoja tai kipuja. Mutta kiirekö tässä, kesäkuntoon 2030 tai jotain.

Onko noi B-ryhmäläisiä? Suomi kiihdytystä seurannut viimeksi joku melkein 20 vuotta sitten ku toi oli yksi nopeimpia ja meni matalia kaseja muistaakseni

2.6_585_438_90-large.webp

Back
Ylös Bottom