Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko noi B-ryhmäläisiä?
Top Denso?
nitrovehkeitä
Kohta pääsee luisteleen.Voi hitto +2 auton mittarissa![]()
69 päivää edellisestä salitreenistä, 75 päivää edellisestä jalkatreenistä.
Oikea ja vasen jalka tappelee keskenään mihin suuntaan ovat menossa, kumpikaan ei kuuntele mun käskyjä.
Ja vähän täytyi nieleskellä ylpeyttä kun noin kolme kertaa kevyempi pikkutyttö teki samoilla painoilla.
Minä koskin tasan viikko sitten levytankoon ensimmäistä kertaa maaliskuun alkupuolen jälkeen. Tämä olikin ylivoimaisesti pisin tauko yli kymmeneen vuoteen. Vähän on muutaman kevyen jumpan jälkeen kroppa edelleen ihmeissään mitä sen oikein pitäisi tehdä, vaikka ihme kyllä aloitus on mennyt ilman isompia kremppoja tai kipuja. Mutta kiirekö tässä, kesäkuntoon 2030 tai jotain.
Tuliko kilomeetrejä jotenkuten slikseille?pitäis vaihtaa näppylärenkaat takasi
maalimanennätyksen sunnuntainako se oli?
Kokeilin itse sellaista messevää yli puolentoista vuoden taukoa. Kyllä tämä tästä taas.
Tuliko kilomeetrejä jotenkuten slikseille?
Kahtesti. Sunnuntaina. Suljettiin kisasta kun ajo lauantaina pari kertaa runkorajan alle, ajo sitten huvikseen maailmanennätykset.
69 päivää edellisestä salitreenistä, 75 päivää edellisestä jalkatreenistä.
Oikea ja vasen jalka tappelee keskenään mihin suuntaan ovat menossa, kumpikaan ei kuuntele mun käskyjä.
Meitsillä auttanut uniapnea vermeet selvästi ja nyt kun vielä alkanut kokomaskiin tottua niin hyvältä näyttää.Unta suurinpiirtein kolme tuntia, v-käyrä kohoamassa.
Luistelu on jees ⛸Kohta pääsee luisteleen.
Sekä myös 0,48 bar homma alkanee lisääntyä. Hyvä!
Viime viikolla laitettiin All Terrainit. Ei noussut vanteelle ilman kikkailua, onneksi sattui olemaan siihenkin vehkeet.pitäis vaihtaa näppylärenkaat takasi
Ei tartte nastoja. Huomaat kun eka talvi tulee.Onkos läskikunteilla nastarenkaita?
Nää ois vissiin passelit?
Dillinger 5 Fatbike Tire 26x4.6 258 Studs 120tpi TL Folding - Polkupyörän Nastarenkaat - Dillinger 5 Fatbike Tire 26x4.6 258 Studs 120tpi TL Folding | XXL
Lue lisää tuotteesta Dillinger 5 Fatbike Tire 26x4.6 258 Studs 120tpi TL Folding. 100 päivän vaihto- ja palautusoikeus ja hintalupaus ostohetkellä!www.xxl.fi