Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meiän suvun perintöaarre. 30” Bahcon kurittaja.
16028804-0954-456B-B5DB-19DD35350A5B.webp
885FC1C8-89D3-4030-8DFC-28264CEEB694.webp
FFB87582-C3A9-4D55-8339-6D9320863898.webp

^ tuolla se on pidetty rosvot poissa ja vaimo kurissa.

Tahkovuoren fribarata kävi ihan kuntoilusta. Kalorivaje toki paikattu pizzalla ja aakkosilla ja sen verran hyvin, että vähän paha taas olla.. örh

Aikooko Kajsna Kuopio-maratonille?

Minä menen taas katsomaan, kun ystävän mies juoksee puolikasta. Täytyy varmaan korkata kaljapullo ihan kiusalla ja hörpätä, kun juoksee ohi.

Aikooko Kajsna Kuopio-maratonille?

Minä menen taas katsomaan, kun ystävän mies juoksee puolikasta. Täytyy varmaan korkata kaljapullo ihan kiusalla ja hörpätä, kun juoksee ohi.
Meinaako ne pitää sen? Jostai sellane käsitys että ois ns. juoksuviikko ja voi käydä juoksee omaan aikaan kisareitin.
En oo ilmottautunu, ei taida pystyä nyt vetää puolikasta kovinkaa sujuvasti...
Kohteessa ei minusta vikaa, mutta millä sota-ajan luurilla tuo kuva on otettu? Eihän millään nykyluurilla pitäs saada tuommosta suttua.. :D
Kuvattu huonee toiselta puolelta. En jaksanu kävellä lähemmäs peiliä.

Tànään kylmiökeikalla tuli tuttu hauturi vastaan. Hänellä oli uusi työkaveri, jolle esitteli minut kertoen, kuinka wanhaan hywään aikaan wanhalla ruumishuoneella olin kirjoittanut niin vakuuttavat käyttäytymisohjeet miesten vessan käytöstä, etteivät sitten loppuaikoina enää uskaltaneet pissiä siellä ollenkaan.

Se oli valistusaikaa.

Temmi, eli TM, eli moottoripyörämerkki.

Kovimmilla kunteilla oli TM piikkisenä, toiseksikovimmilla Kotari. Muut ei ollut mitään.

Itsellänihän ei ollut yhtäkään piikkistä, koska olin liian kohno jo mopollani. Tosin pysyin kyllä piikkisten mukana. Voi sitäkin aikaa, se oli myös kaunista aikaa se, ei vastuuta elämästä. Oi oi. Kotona odotti aina lämmin ruoka ja oma peti.

Back
Ylös Bottom