Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

80_511200_3_thumb_detail.webp
Kyllä Kajsnalla on jo työsuhdeautoetu.
Tässä valvontakameran kuvaa parkkihallista.

Miksei koskaan puhuta taltasta, vaikka temmistä kuulee silloin tällöin puhuttavan? Isoäiti muuten sano aina temmi, ei koskaan taltta.

Missä yhteydessä? Hakutuloksen perusteella sanalle näyttää olevan useampi tarkoitus netin sankarit keksineet mitä omaperäisempiä tarkoituksia. Itse olen kuullut puhuttavan temmistä kun puhutaan moottoripyörä merkistä TM.

Mikä on oikea? Taltasta en ole kuullut käytettävän temmi termiä. Kivaa tämä suomen kieli.

Viimeksi muokattu:
@Joxuz
Siinäpä laite joita ei saa enää mistään. Antiik.

Ja nää olis kyllä just sulle:LOL:

@Joxuz
Siinäpä laite joita ei saa enää mistään. Antiik.

Ja nää olis kyllä just sulle:LOL:

Tuotanoinnniinniin. 😄

En nyt välttämättä tarvitse, mutta alemmassa linkissä näytti olevan kaksikanavainen oskiloskooppi. Sellaisen tarvitsen ja onkin hankintalistalla.

Mutta tuo vehje on hei kuvaputkella. 😂

Jos edes sellainen hieman matkamallimpi olisi. Kuvaputkivehestä olen kyllä käyttänyt aiempina kouluvuosina. Mutta ehkä nyt dikitaalinen yleensä olisi jepa.

Tuotanoinnniinniin. 😄

En nyt välttämättä tarvitse, mutta alemmassa linkissä näytti olevan kaksikanavainen oskiloskooppi. Sellaisen tarvitsen ja onkin hankintalistalla.

Mutta tuo vehje on hei kuvaputkella. 😂

Jos edes sellainen hieman matkamallimpi olisi. Kuvaputkivehestä olen kyllä käyttänyt aiempina kouluvuosina. Mutta ehkä nyt dikitaalinen yleensä olisi jepa.
Myyvät kaikkea vanhaa rojua joka jäänyt varastoon.
Melkein tekisi mieli tarjota jotain noista "sekalaisia työkaluja" kohteista.
Ainahan sitä muutaman kynpin voi kunnon ullatusboksista maksaa.

Back
Ylös Bottom