Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko Sylvi kadonnut?
Entä jos näin keski-ikäisenä minun on vain tarkoitus olla pullukampi?
Entä jos minun pitäisikin syödä vähintään yksi Fazerin levy joka viikko, ihan jo terveydellisistä syistä?
et aiheuta pahennusta työintoilijoiden/pomon keskuudessa.
Onko Ponsse?Peruuttaa voi vaikkapa peileistä.
![]()
Aika hyvin tunnistettu. Tai sitten arvattu.Onko Ponsse?
@Saatana
![]()
LENTOKONE SAAB 91 D SAFIR (Kohde 1 Tikkakoski), Jyväskylä | Huutokaupat.com
LENTOKONE SAAB 91 D SAFIR (Kohde 1 Tikkakoski) Kohde sisältää: - kuvassa näkyvän lentokoneen siivet irrotettuna. - koneen tunniste OH-SFD (ex SF-34) - viimeinen lento on ollut 18.10.1984. - kokonaislentoaika 4997 h 40 min. - kone on lähes täydellinen. - kone myydään lentokunnottomana siinä...huutokaupat.com
Totta varmasti. Minä olen joskus ollut hetkellisesti isompikin (vertailukohtana vain oma ”normaalipaino”) ja siihen liittyi niin paljon negatiivisia tunteita (itseä kohtaan), että koen jopa helpommaksi ja pienemmäksi vaivaksi vähän vastustaa nyt kuin palata siihen. Siis jos pysyisin terveenä. Ehkä olisi silti vain parempi tähdätä painossa pysymiseen laihtumisen sijaan.Itse tässä kypsässä 48:n vuoden iässä olen päätynyt totuuteen, että taistelu universumin vääjäämätöntä laajentumista vastaan on älytöntä ajan ja energian hukkaa. Aika ja kehonmitat eivät vain kulje taaksepäin.

Yksityislentäjän koko kurssipaketti
21 490 €
Jätetään asia hautumaan..
Saako jo lähtä gaimille?
Vattuniemi, koska foto ois kiva niin laitan joka pyssystä jatkossa kuvan.^ taiski?
Näyttää ihan Scanialta, eikä miltään sotilas-Sisulta.Peruuttaa voi vaikkapa peileistä.
![]()
No hameessa tietenkin.Jos lupaat irrottaa johdon tennishameessa niin tuun peruuttaa.
Reisimajoituksesta olen joskus kuullut, mutta nyt on kyseessä ilmeisesti jonkunlainen reisimaalaus.Vai että päiväkahveille maalarin tykö. Ihmekään että hinta on maltillinen.