Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saako jo lähtä gaimille?

katso liitettä 219877

Siirry edes pois näkyviltä sänkyvarastoon, niin et aiheuta pahennusta työintoilijoiden/pomon keskuudessa.

Onko Sylvi kadonnut?

Sänkyvarasto.

Entä jos näin keski-ikäisenä minun on vain tarkoitus olla pullukampi?
Entä jos minun pitäisikin syödä vähintään yksi Fazerin levy joka viikko, ihan jo terveydellisistä syistä?

Itse tässä kypsässä 48:n vuoden iässä olen päätynyt totuuteen, että taistelu universumin vääjäämätöntä laajentumista vastaan on älytöntä ajan ja energian hukkaa. Aika ja kehonmitat eivät vain kulje taaksepäin.

et aiheuta pahennusta työintoilijoiden/pomon keskuudessa.

Sanoisin että riski on melko: pieni. Pomo työskentelee samassa toimistossa, usein samassa asennossa.

Huhtapupi: kiinni. Mallaskoski, tsek. Varmaan eka kerta tänä kesänä, ettei vokot ollut läsnä.

Peruuttaa voi vaikkapa peileistä.

RbuaRp2dS.jpg
Onko Ponsse?

@Saatana

Yksityislentäjän koko kurssipaketti

21 490 €

Jätetään asia hautumaan..

Itse tässä kypsässä 48:n vuoden iässä olen päätynyt totuuteen, että taistelu universumin vääjäämätöntä laajentumista vastaan on älytöntä ajan ja energian hukkaa. Aika ja kehonmitat eivät vain kulje taaksepäin.
Totta varmasti. Minä olen joskus ollut hetkellisesti isompikin (vertailukohtana vain oma ”normaalipaino”) ja siihen liittyi niin paljon negatiivisia tunteita (itseä kohtaan), että koen jopa helpommaksi ja pienemmäksi vaivaksi vähän vastustaa nyt kuin palata siihen. Siis jos pysyisin terveenä. Ehkä olisi silti vain parempi tähdätä painossa pysymiseen laihtumisen sijaan.

Joka tapauksessa nostan kaloreita. Nyt, kun on flunssan oireita muistan (viime viikolla en muistanut), joskus aiemminkin hakeneeni ”alarajaa”, joka on kuitenkin miinuksella mutta niin että vastustuskyky toimii eikä ole ihan vetämätön olo koko ajan.

Tuli tässä nyt mieleen pari muutakin ikään liittyvää huomiota:
-Kaikki PMS-oireet, sekä fyysiset että psyykkiset ovat voimistuneet viime vuosina.
-Ja tukka on ohentunut. Olen jo päättänyt, että syksymmällä leikkaan lyhyemmäksi. Latasin puhelimeen apin jolla voi kokeilla erilaisia malleja, yllättävän toimiva appi.
-Myös kaikenlaiset nivelkivut ovat läsnä. Nukun joskus hanskat käsissä, koska se tuntuu mukavammalle sormissa. Ja tietenkin villasukat jalassa. Useimmiten kahdet. Juuri nyt on kolmet.:nolo:

Saako jo lähtä gaimille?

Niin puhkuin ja uhosin eilen illalla että aamulla menen salin kautta töihin. Vaan olikin täysin eri ääni kellossa aamulla, kun jouduin kampeamaan itseni ylös sängystä ja silti jotenkin sitä vain vietti vielä pitkän tovin peittoon käärittynä kahvikupposen äärellä.

E. Syksy tulee särkee ja kolottaa pitää heittää palttoota päälle. Sinnikkäästi kaupasta löytyi kuitenkin pullapitko käteen.

Jos lupaat irrottaa johdon tennishameessa niin tuun peruuttaa.
No hameessa tietenkin.

Auto tuupattu trailerille, sitten se lähti. Ens viikolla meen autonkorjaajan luo kahville ja katsellaan maalisävyjä.

Kirjanpito on vieläkin siinä vaiheessa että kuitteja kerään sähköpostista. Huoh. Keskiviikko menee sitten kirjanpidon merkeissä. Vetääpä viime tinkaan.

Back
Ylös Bottom