Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kämppä täynnä puolivalmiita projekteja, mutta minä tiirailen vain juutuubista restorointi- ja sorvausvideoita. Samalla haaveilen isosta eurojaskapotista, että saisi työtilan ja sorvin.

Kämppä täynnä puolivalmiita projekteja, mutta minä tiirailen vain juutuubista restorointi- ja sorvausvideoita. Samalla haaveilen isosta eurojaskapotista, että saisi työtilan ja sorvin.
Siinä aika sopiva harrastetila:

nyt_sattu_juhaa_leukaan_5.gif

#auts

Kaikenlaiset höntsä joukkuepelit on mukavia, sählyä tuli höntsäporukassa taannoin pelailtua. Muuten joukkuepeleistä on jäänyt vain karvas maku suuhun yläasteen liikuntatunneilta suorastaan vihasin jääkiekkoa noihin aikoihin eräiden yli-innokkaiden harrastajien vuoksi.

Siinä aika sopiva harrastetila:

Olisi kyllä mainio tila, just mahtuis oma sali, kotiteatteri, verstas ja formularata. Harmi vain kun ihan väärässä paikassa, ko. kaupunki on kyllä yksi hevonperse.

Seinäpillu eteni aavistuksen:

1584637985702.webp

Aloita potkunyrkkeily, se on niin hauskaa.
Mä harrastin junnuna itkupotkunyrkkeilyä ja olisin varmaan kilpaillutkin mutta ylikunto tai rasitustila lopetti kaiken urheilun kokonaan.
Oisin aloittanut uudestaan jokunen vuosi sitten mutta treenit olisi alkanut 21-> niin ei pystynyt millään.
Sivujen laiton lomassa voidaan kyllä joskus hieman sparrailla yhdessä.

Harmi ko täällä eijjole semmosta kuntomätkispotkista. Se on kivaa.

Alko vähän munasarjoja kutittaan siiderin lipityksestä.

Back
Ylös Bottom