Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostin casallin multi balance trainerin (vrt. TRX). Sai yllättävän hyvän selkätreenin tehtyä. Pakko tehä jotai. Alkaa särkeä päätä, kun sali tauolla.

Olen tehnyt muuten nyt empiirisen havainnon. Etätyöskentely johtaa alkoholin oikein käyttöön.

Tässä nyt reilu viikko harjoiteltu ja sinä aikana on joka ehtoo vähintään 1, mutta enintään 4 annosta mennyt (pl. viikonloppu, en muista). Jännä juttu, samaan aikaan punttien kolistelu täsmälleen 0.

Kaupasta nappasin kolme kokeilematonta random-olutta, kaikki aika huonoja. Epäilen untappd:n tekevän elämästäni huonompaa.

Olen tehnyt muuten nyt empiirisen havainnon. Etätyöskentely johtaa alkoholin oikein käyttöön.

Tässä nyt reilu viikko harjoiteltu ja sinä aikana on joka ehtoo vähintään 1, mutta enintään 4 annosta mennyt (pl. viikonloppu, en muista). Jännä juttu, samaan aikaan punttien kolistelu täsmälleen 0.

Jos ei muista koko viikonloppua, niin käyttö mennyt kohdilleen! :ROFLMAO:

Pelituoli
b7feca34a9779daf3853ddf746e6498b.jpg

Tässä nyt reilu viikko harjoiteltu ja sinä aikana on joka ehtoo vähintään 1, mutta enintään 4 annosta mennyt (pl. viikonloppu, en muista).

Sama. Mennyt ihan tissutteluksi.

Sanokoon kuka sanoo mutta jos olen vielä ensi viikolla hengissä niin menen uudelle salille.
Enmä saa aikaiseksi tehdä kotona vaikka tänne saisi lainaan välineitä ilmaiseksi, tosin kerrostalossa nyt hieman rajoittaa mitä viitsii tehdä.
Ihan vieressä on ulkoliikuntapaikka jossa mavetankoa (quva) jne. tosin painot aika snadit sekä pystärijuttua ja leuanvetotankoa jne.
Toi kuva jostain jyskylästä mutta suunnilleen samanlainen.
1584677822263.webp

Viimeksi muokattu:
Sanokoon kuka sanoo mutta jos olen vielä ensi viikolla hengissä niin menen uudelle salille.
Enmä saa aikaiseksi tehdä kotona vaikka tänne saisi lainaan välineitä ilmaiseksi, tosin kerrostalossa nyt hieman rajoittaa mitä viitsii tehdä.
Ihan vieressä on ulkoliikuntapaikka jossa mavetankoa (quva) jne. tosin painot aika snadit sekä pystärijuttua ja leuanvetotankoa jne.
katso liitettä 216772
Keljonkankaalla taitaa olla tuo, pari kertaa ohi mennyt voisikin käydä kokeilemassa.

Tott toki. Isompi retkimallin sumppipannu on 0,7 l. Pitänee ottaa se mukaan myös ja muita veheksiä. Tarvinnee pitää paltsua joskus lähempänä varusteista.
Listaa on jo noin yhden aanelosen verran.
Mutta lisää mahtuu.

katso liitettä 216772

Vähän vastaavanoloinen paikka olisi itseni lähellä kanssa, pari kertaa pohtinut käyntiä vaikuttaa ihan kattavasti olevan kaikennäköistä. Kesää kohti etenkin, kesäkin tulee kohta niin mikäs tuolla.

Vähän vaan häiritsee, kun vieressä menee autotie ja on muutenkin suhteellisen vilkas alue.

Back
Ylös Bottom