Revilation Liittynyt 9.6.2014 Viestejä 2 458 29.2.2020 #21 doownek sanoi: Veikkaan että aloittaja hämmentynyt tästä asian saamasta käänteestä? Silti edelleen toivon että Tokoro pääsee treffeille Click to expand... Rakkaus on hieno asia!
doownek sanoi: Veikkaan että aloittaja hämmentynyt tästä asian saamasta käänteestä? Silti edelleen toivon että Tokoro pääsee treffeille Click to expand... Rakkaus on hieno asia!
Tyre Liittynyt 10.8.2014 Viestejä 429 1.3.2020 #22 tokoro sanoi: Treffejä mun kanssa Click to expand... Anna kun arvaan.. Vetäisitte failureen?
Elähtänytvampyyri Liittynyt 27.2.2020 Viestejä 3 17.3.2020 #23 Kiitos vastauksista. Oon nyt lueskellut niin 2-jakoiseen päädyin Tokoron kanssa lähtisin muuten, mutta en ole vapailla markkinoilla
Kiitos vastauksista. Oon nyt lueskellut niin 2-jakoiseen päädyin Tokoron kanssa lähtisin muuten, mutta en ole vapailla markkinoilla
tokoro Liittynyt 11.3.2008 Viestejä 1 443 25.5.2020 #24 Olin unohtanut koko threadin. Kiitos kaikille nauruista
Agustin Liittynyt 10.9.2014 Viestejä 1 224 26.5.2020 #25 Elähtänytvampyyri sanoi: Kiitos vastauksista. Oon nyt lueskellut niin 2-jakoiseen päädyin Tokoron kanssa lähtisin muuten, mutta en ole vapailla markkinoilla Click to expand... Jätä se sika, ja lähde treffeille tokoron kanssa.
Elähtänytvampyyri sanoi: Kiitos vastauksista. Oon nyt lueskellut niin 2-jakoiseen päädyin Tokoron kanssa lähtisin muuten, mutta en ole vapailla markkinoilla Click to expand... Jätä se sika, ja lähde treffeille tokoron kanssa.
Mike ATG Pakkotoisto Liittynyt 16.4.2002 Viestejä 99 356 26.5.2020 #26 Elähtänytvampyyri sanoi: Kiitos vastauksista. Oon nyt lueskellut niin 2-jakoiseen päädyin Tokoron kanssa lähtisin muuten, mutta en ole vapailla markkinoilla Click to expand... Tokoro on saatanan sitkeä, älä aliarvioi sen ja 2-jakoisen vaikutusta.
Elähtänytvampyyri sanoi: Kiitos vastauksista. Oon nyt lueskellut niin 2-jakoiseen päädyin Tokoron kanssa lähtisin muuten, mutta en ole vapailla markkinoilla Click to expand... Tokoro on saatanan sitkeä, älä aliarvioi sen ja 2-jakoisen vaikutusta.