Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en mä ny enää tähän aikaan nuku. Vähän meinaa kyllä rapelia olla. En kyllä ymmärrä miksi.
![]()
Maku aika makea. Huomattavasti parempi kuin etellinen.
Tämä viruspaniikki on kyllä jännää.
Nyt lähinnä pyydetään että ihmiset istuis persellään soffalla. Mikä kaaos siitä tulisi jos pitäis oikeasti tehdä jotain?
Hyvähän tässä on istua. Eiköhän sitä huomenna kykene töihin ihmettelemään ja olemaan aikataulusta jäljessä.Tämä viruspaniikki on kyllä jännää.
Nyt lähinnä pyydetään että ihmiset istuis persellään soffalla. Mikä kaaos siitä tulisi jos pitäis oikeasti tehdä jotain?
Mutta, onneksi, järvestä ei kalat lopu.vessapaperi loppu, jauheliha loppu, leipä loppu.
Minäki haluisin tehä etätöitä.Harmi kun mun töitä ei ole mahdollista tehdä etätyönä. Mä niin nauttisin tehdä töitä kotoa käsin.
Mutta, onneksi, järvestä ei kalat lopu.
Minäki haluisin tehä etätöitä.
Minäki haluisin tehä etätöitä.
Siinäpä sitä riemua sitten riittäisikin!Soitin pomollesi ja saatiin järjestettyä, huomisen potilaat kaikki tulee teille kotiin, ovikello alkaa soimaan 8:00.
Ja jatkokysymyksiäki varten niillä on jo osoite tiedossa.Siinäpä sitä riemua sitten riittäisikin!
Ja jatkokysymyksiäki varten niillä on jo osoite tiedossa.![]()