Sattana sentään, kyllä tässä varmaan täytyy kohta pitää aluetoimistossa palaveri että pitäskö käydä vähän sitä rajatolppaa siirtämässä itään päin.Mun ukki kävi Äänisellä asti, sitäkään ei saatu pitää...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sattana sentään, kyllä tässä varmaan täytyy kohta pitää aluetoimistossa palaveri että pitäskö käydä vähän sitä rajatolppaa siirtämässä itään päin.Mun ukki kävi Äänisellä asti, sitäkään ei saatu pitää...
Sattana sentään, kyllä tässä varmaan täytyy kohta pitää aluetoimistossa palaveri että pitäskö käydä vähän sitä rajatolppaa siirtämässä itään päin.
Viimeksi loppumatka tuntui pitkältä, nyt olisi voinut jatkaa ties kuinka pitkään. Huomattava ero!Aika kova parannus! Sykkeeseen tuollanen ero on jo varmasti omassa juoksufiiliksessä huomattava.
Hae kissanruokaa kaapit täyteen vielä.
onneksi on bidee.Mä elän ihan reunalla, vessapaperia vain pari rullaa kaapissa. Ihan ku vähän jännittäs.
Hae kissanruokaa kaapit täyteen vielä.
onneksi on bidee.
Pitäs ostaa semmonen japanialainen pönttö joka pesee, linkoaa ja kuivaa. Ne on mahtavia.
Kuivaamiseen kaipaisi kuitenkin hieman paperia.
Meilläkin vaan rullaa jäljellä. En tiedä olisko perjantaina kaupassa ollessa kehdannut ostaa, vaikka olis ollut. Päätyy vielä joksku nettimeemiksi.
Alustavan suunnitelman mukaan ainakin operaatio napakettu https://fi.wikipedia.org/wiki/Operaatio_Napakettu on tarkoitus viedä päätökseen, jäi edellisellä yrityksellä niin pahasti vaiheeseen.Varmasti hyvä idea. Nimittäin tulla takaisin juuri ennen kuin räkkä alkaa tosissaan.
Saadaanko me nyt sitten suomalainen satamakaupunki jäämerelle tämän reissun lopputulemana vai ihan vaan metsämaita?
Ootko päässy kokeilemaan?