Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Väsyttää ihan heterona.

Töistä päästessä hyvin perse olo, mutta silti salille kyykkimään pieni pyrämidi. Hyiyök.

Nyt koskee sieluun, selkään ja aivosoluun.

On muuten vähän kiusallinen hetki leikkaussalissa kun aloitaa leikkuun ja ekg piirtää suoraa viivaa.

Ei mulla nyt muuta.

Jatkakaa.

Pidän huilailu päivän kävelystä, flunssan oireita pukkaa päälle. Oli myös tarkoitus ottaa vaan ihan pienet nokoset, kaksi tuntia meni että heilahti.

Vetyhommat vetää.

Mutta, koska Katanga Mining alkaa heiluttaa hakkua kunnolla Kongossa. Jokohan pian alkaa autovalmistajilla olla se tilanne, että akkuja ei saada tarpeeksi linjalta ulos, joten eettisyys nurkkaan ja Kongosta hakeen vähän akkumetallia.

En siis omista Katanga Miningiä, mutta voi olla joskus paikka iskeä kiinni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Dear Herr Doktor TJJ

Mitä mun ranteessa taphtui aamulla n. klo 8:15? Laitoin kenkää jalkaan, kuului naps ja ranteeseen sattui niin vitusti. Sattuu vieläkin, kun liikuttaa tai laittaa sormia nyrkkiin. Päällepäin ei kuitenkaan näy mitään.

Itse epäilen, että mulla on päässä vikaa.

Dear Herr Doktor TJJ

Mitä mun ranteessa taphtui aamulla n. klo 8:15? Laitoin kenkää jalkaan, kuului naps ja ranteeseen sattui niin vitusti. Sattuu vieläkin, kun liikuttaa tai laittaa sormia nyrkkiin. Päällepäin ei kuitenkaan näy mitään.

Itse epäilen, että mulla on päässä vikaa.

Se napsahti ja tuli pipi, korvien väliin.

otetaa MRI ja tarvittaessa kirurgin konsultaatio

Näitä konsultaatioita lukiessa tulee usein mieleen, että voisiko sen potilaan myös joskus tutkia? Ihan manuaalisesti, ilman mitään koneita, yllättävän harvinaista luupsykiatrin vastaanotolla. 😑

Tuon diagnosointiin riittää ihan vaikkapa levyseppä-hitsaajan koulutus.

Ja voidaanko sopia, että tulevana lauantaina pidättäydyt autoilusta.

Kertokaa nyt minkä ihmeen takia te luulette, että mä olen huono kuski?

En lupaa mitään. Luultavasti autoilen tuolloin.

Jaha. Pitkästä aikaa vahinkopäikkärit. Nyt olo kuin pöllöllä. Tai niin luulen.
@irtakk käy Kuopiossa näyttää rannetta Kaislalle, niin saadaan ns. second opinion.

Emmää sinne asti jaksa lähteä. Yhyyy.

Back
Ylös Bottom