maltsu
VIP
Jotenkin mulla sellainen mielikuva, että Sylvin taatelikakun jälkeen saattaa näyttää tolta ilman jetpackiakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ruisleipää ja piimää kaveriksi.Hernekeitto on hyvää, mutta...
Muistat vaan pitää keskustelun asiallisena niin hyvin menee.
paino 65 kg
Voi ei. Lupasin miesolennolle, että paino 65 kg mun syntymäpäivänä (tänä vuonna). Ei saa läskeillä.
Nää mun dieettamiset on pääosin aika koomisia yrityksiä. Nyt on sellanen tunne, että onnistuu.
Katotaan kuukauden päästä.
Oma. Miesolennon tavoite alle 90.Kenen paino? Pistät miesoletetulle puuhelmet suuhun, ettei ylensyö?
Onneksi en mennyt lupaamaan tommosia!...
Annat miehelle lahjaksi pelituolin, jos tavoite ei onnistu.
Niin eiköhän se sillä onnistu?
Muistat vaan pitää keskustelun asiallisena niin hyvin menee.
Vintiltä löytyy jopa putkirario.Olisi mielenkiintoinen projekti tarjolla.
![]()
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com
saahan tuosta vielä jotain värkättyä.
Vaikka senpääsiäisvalakian
Olisi mielenkiintoinen projekti tarjolla.
![]()
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com