Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi ei. Lupasin miesolennolle, että paino 65 kg mun syntymäpäivänä (tänä vuonna). Ei saa läskeillä.
Nää mun dieettamiset on pääosin aika koomisia yrityksiä. Nyt on sellanen tunne, että onnistuu.
Katotaan kuukauden päästä.

Kiisun kuva on aivan kamala, näyttää siltä, että haluaa tappaa minut. Toisaalta Edi näyttää lähes aina siltä. Täytyy vielä yrittää kehitellä jotai, että kiisusta tulisi katseenkestävä.

Hei kaikki :giggle: olen uusi täällä
1582016204994.webp

On tämäkin perkele. Aurinko posottaa täysillä eikä pääse jäälle silmiä polttamaan aurinkoa toljottamalla :cry:
Joka vuotinen perinne ollut. Muutaman tunnin pilkkireissun jälkeen on kuin olisi hitsannut ilman maskia.

...
Voi ei. Lupasin miesolennolle, että paino 65 kg mun syntymäpäivänä (tänä vuonna). Ei saa läskeillä.
Nää mun dieettamiset on pääosin aika koomisia yrityksiä. Nyt on sellanen tunne, että onnistuu.
Katotaan kuukauden päästä.

Annat miehelle lahjaksi pelituolin, jos tavoite ei onnistu.

Niin eiköhän se sillä onnistu?

Olisi mielenkiintoinen projekti tarjolla.

Vintiltä löytyy jopa putkirario.

Jos runko ok, saahan tuosta vielä jotain värkättyä.

Mielenkiintoinen projekti tarkottais, että tuo pitäis saada tontin hinnalla -15ke purku/kierrätys. Sitten tontille nostetaan valmis kannustalon lato ja sauna lämpiämään.
Hehtaari raaseporista niin mikäjottei.

Back
Ylös Bottom