Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tästä tulikin miele:n, mikähän on vanhinta mitä Gontsaalos on maistanut?

Iltapaino maanantailta. Rytkyt päällä, nestettä täynnä, suoli täynnä, pussit täynnä, myös silmäpussit.

Ei se siitä.
2F076ACA-0935-43F0-9A4F-8036126C285D.webp

Mulla on kotona odottamassa 18 vuotiasta Chivas Regalia jota aion maistella tänään.
Toivottavasti maistuu. Mun suuhuni tuo 18-vuotiaskin oli ihan kamalaa :D

Vähän samaan kastiin Chivasin kanssa menee Johnnie Walkerit. Tyyliin siis viskejä joita isät ja äidit toi laivalta, kun täällä ei vielä muista tiedetty :D Johnnie Walkerit tuli maisteltua aikanaan läpi. Jos niitä on edelleen kaupan, niin ne pari sieltä arvokkaimmasta päästä alkoivat olemaan täysin juotavia, mutta vähän tyyriitä olivat laatuunsa nähden.

Toivottavasti maistuu. Mun suuhuni tuo 18-vuotiaskin oli ihan kamalaa :D

Vähän samaan kastiin Chivasin kanssa menee Johnnie Walkerit. Tyyliin siis viskejä joita isät ja äidit toi laivalta, kun täällä ei vielä muista tiedetty :D Johnnie Walkerit tuli maisteltua aikanaan läpi. Jos niitä on edelleen kaupan, niin ne pari sieltä arvokkaimmasta päästä alkoivat olemaan täysin juotavia, mutta vähän tyyriitä olivat laatuunsa nähden.
Saas nähdä maistuuko. Yleensä tykkään vain irlantilaisista. Vaikka ei tuo taida juurikaan savuinen onneksi olla.

Back
Ylös Bottom