Deleted member 43228
Nestemmäisenä ehkä nollakolaa, täällä.#negative
korkeintaa #terveydeksi
aika näyttää mitä tulevaisuus tuo tullessaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nestemmäisenä ehkä nollakolaa, täällä.#negative
korkeintaa #terveydeksi
aika näyttää mitä tulevaisuus tuo tullessaan
Nestemmäisenä
Kuvaa hienosti päivän tunnelmaa. Oli aivan hanurista. Tämän viikon jalkatreeni ja matalat kalorit teki tehtävänsä.No otetaan sitten stilli videosta josta olennainen tulee ilmi.
katso liitettä 216082
katso liitettä 216081
Niinpä!Siikkeri varovasti nyt. Pian joku hokaa, että tuon mainoksen on itse asiassa täytynyt tulla sinun puhelimeen.
Se on kyllä ihme juttu.Siikkeri varovasti nyt. Pian joku hokaa, että tuon mainoksen on itse asiassa täytynyt tulla sinun puhelimeen.
Toivottavasti maistuu. Mun suuhuni tuo 18-vuotiaskin oli ihan kamalaa :DMulla on kotona odottamassa 18 vuotiasta Chivas Regalia jota aion maistella tänään.
Se on kyllä ihme juttu.
Mulle yleensä mainostetaan vaan hydrauliikkakomponentteja ja naisten treenivaatteita.
Sumpin paikka.
Saas nähdä maistuuko. Yleensä tykkään vain irlantilaisista. Vaikka ei tuo taida juurikaan savuinen onneksi olla.Toivottavasti maistuu. Mun suuhuni tuo 18-vuotiaskin oli ihan kamalaa :D
Vähän samaan kastiin Chivasin kanssa menee Johnnie Walkerit. Tyyliin siis viskejä joita isät ja äidit toi laivalta, kun täällä ei vielä muista tiedetty :D Johnnie Walkerit tuli maisteltua aikanaan läpi. Jos niitä on edelleen kaupan, niin ne pari sieltä arvokkaimmasta päästä alkoivat olemaan täysin juotavia, mutta vähän tyyriitä olivat laatuunsa nähden.