Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

influenssarokotetta

Jos et eikä läheisesi kuulu riskiryhmään, niin itsehän kärsit jos taudin saat. Itse sairastin joskus 15v sitten enkä halua uudestaan, karmea tauti.

Ja työskentelen riskiryhmien kanssa joten ei tarvi asiaa miettiä.

Miksiköhän sitä alkaisi isona?

@Kajsna oli selvästi saanut erikoistumispaikan. Hyvä!
Ei ole erikoistumispaikkaa eikä mitään. Tylsiä hommia.
Oliskin hyvä jäynä tilata kajsnalle joku tällänen.

maxresdefault.jpg
Vittu.

Minäkään en oo ottanu influenssarokotetta. Oon kerran ottanut, sikaflunssaan, oon kerran sairastanut, en tosin sikaflunssaa.
Vaikka astmaatikkona kuulun riskiryhmään niin en ota. Luotan mun rautaiseen vastustuskykyyn.

Tuollaisesta suorituksesta pitäisi kyllä olla todistusaineistoa.
Ehkä parempi ettei ole...
Videomateriaalin lisäksi vastaus kysymykseen: Miksi?
Oli kädet täynnä tavaraa.
Influenssa keskustelusta ajatukset oli loogisesti edenny raajojen amputaatioon. Elämässä olisi vaikka, mitä haasteita, jos ei ole käsiä. Tietysti apuvälineitä löytyy. Mutta kun sain hyvän ajatuksen alushousujen pukemisesta ilman käsiä, en voinut enää perääntyä! En käyttänyt mitään apuja.

Onko tiimillä jo ruohonleikkuri? Mä voisin liittyä myös tiimiin, mulla olis jopa ruohonleikkuri ja busan moottori. Vai onko se moottori liian tehokas tollaseen?
Se busan kone vois sopia tuohon modified-luokkaan.

View: https://youtu.be/WykWV_qChgE

On kyllä erikoisin video minkä olen nähnyt vähään aikaan

Back
Ylös Bottom