No niinpäs näkyy olevan. Joku aika sitten kun viimeksi katsoin niin ei ollut yhtään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja se lämmin on tuplat vai enemmänkin hinnaltaan taloyhtiöissä. Sitä kuluu suihkussa aimoannos, jos siellä lutraa.En ole päiväkohtaisia tuloksia saanut kun tämä helvetin vuorotyö vääristää. Olen tehnyt vasta yksittäisiä pistokokeita. Normaali arki pitää mitata erikseen kun kaikki yksittäiset on ensin mitattu.
Esimerkkinä mun suihku ja pyykkikoneen käyttö yhtäaika vei 102 litraa, kylmää vettä meni 63l ja lämmintä 39litraa.
Vertaa siihen, että teinin suihku oli 233l.![]()
Ja se lämmin on tuplat vai enemmänkin hinnaltaan taloyhtiöissä. Sitä kuluu suihkussa aimoannos, jos siellä lutraa.
On se iso vesimäärä, jos yli 200 litraa suihkuttaa. Kaksi tynnyrillistä. Vähemmälläkin "ehkä" pärjää. Laita teinille ehto, että jos menee enemmän, kuin oot määrittänyt, niin otat hältä rahaa siitä. Tuo on sama asia, kun pitäis ulko-ovea auki talvella tai heittäis ruokaa roskiin.
Huomenna, jos ei aluetoimistosta soiteta, käyn katsomassa yhtä upeaa 70-luvun lopun tuotetta. Koetan muistaa ottaa kunteille pari tunnelmakuvaa.Romuhamstraajia ootte.
Yksi vasta, ja rapiat päälle.On se iso vesimäärä, jos yli 200 litraa suihkuttaa. Kaksi tynnyrillistä.
Oho, sain työhaastattelukutsun paikkaan johon olin hakenut melkein puolitoista vuotta sitten. Ensin sanoin ettei kiinnosta koska se on määräaikainen mutta sitten yhtäkkiä se olikin kokoaikainen. Mulla on vankka monen vuoden kokemus ja koulutus alasta. Mietityttää vain että pistääkö ne sitten pois kun koeaika loppuu kun muuten en olisi kiinnostunut![]()
Siivoaminen ei oo vielä loppunu, mutta seinää tuijottelin tuos kyllä aika kauan pari tuntia sitte.
karjalanpiirakkanainen