Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lumme alko kukkimaan. Pikkusen hassulta näyttää kun terälehtiä kääntynyt nurin valokannen alla.
0376681D-420C-4917-A391-4B5504D1DDE9.webp

Maine coon on iso otus. Naamavärkki hivenen liian jylhä omaan makuun. Räsy, birma, siperian kissa ja norjalainen metsäkissa miellyttävän näköisiä. Abyt ja somalit myös nättejä. Venäjän sininen, scottish fold, american curl, bengali... Nähtävästi vaan tykkään kissoista. Persialaiset ja exoticit ei niin iske, itämaiset kanssa hieman njääh sekä karvattomat otukset.
Somalit on perseestä, venäjän sininen 👍

Maine coon on iso otus.

Olen tosi vähän päässyt tekemisiin livenä noiden isojen kisujen kanssa.
Siinä tulee jo varmaan rintaan mustelmia kun 8 kg herätyskello päättää, että on ihan riittävän aamu. 😄

f879804347f9618839b06ea5c49ae867.jpg

cat-alarms-10.jpg

Nähtävästi vaan tykkään kissoista. Persialaiset ja exoticit ei niin iske, itämaiset kanssa hieman njääh sekä karvattomat otukset.

Itsekin pidän joistakin roduista enemmän kuin toisista.
Mutta niistäkin joista "en tykkää", tykkään silti aika paljon = Nähtävästi vaan tykkään kissoista.

Yhdellä tutulla on siamilainen ja itämainen ja siellä kun käyn kylässä, niin... -> 😻
Ovat ehkä koiramaisimmat kissat mitä olen koskaan tavannut.
Tulevat ottamaan silityksensä ja silminnähden rakastavat sitä.
Ja kehräävät niin kovaa. :heart:

Alicia - imuroin makuuhuoneessa ja huomasin tällä kertaa kakkaviirun valkoisella päiväpeitteellä. Meillä on ongelma.

Miten iso raita Maine Coonista lähtisi :unsure:

Minulla voisi olla kaksi oudon näköistä nakukissaa. Nimetkin on jo valmiina: Lucifer ja Melisandre.

Ja Cornish Rex. Sellainen lampaalta näyttävà valkoinen.

Lomalla Kuubassa, Twitter on hiljaa koska hiilijalanjälki 😁. Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin käsken...
Sama kun sen citymaasturi joka oli Ruotsin rekisterissä ja olisi pitänyt autoverot sun muut maksaa.
Nekin jutut taputeltiin ihan hiljaiseksi kun tavallinen rivikansalainen olisi ollut suunnilleen teloitusmuurilla.

Kyllä tuo lähestyvä neljäkymmentä vaan vaikuttaa, ei voi mitään.. Kolmen kympin tienoilla huomas, että rapulat ei lähdekään enää hammaspesulla ja lasilla jaffaa, mutta ihan toinen meno nyt, kun neljäkymmentä lähestyy. Joutuu jo ihan tosissaan miettimään, mitä jaksaa ja mitä ei ja miten palautuu mistäkin. Edellinen koskee reenihommia, mutta myös ihan koko arkea velvoitteineen.

Painimassa kun kävi, niin särkee varmaan taas kolme päivää koko torsoa. Palautumiseen on vedetty jo sangollinen pastaa ja vähän kun edelliset laskee, niin lähtee 0,5l trio-jäätelöä (koska enempää ei ole).

P.S muistakaa snooker. Äkäinen Carter vastaan Selby illan matsina.

Back
Ylös Bottom