Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja mukavampaa, koska saa mennä yksin ja omien aikataulujen mukaan.
Ja olla yksin.
Ihan yksin.

Yksityisautoilu :heart:
Tuo kyllä totta.

Itselle isoin tekijä se, että saa istua omassa kuplassa ilman kenenkään muun hajuja ja katseita.

Tämä syy sille, että en usko yksityisautoilun loppuvan. Olisin jopa valmis maksamaan enemmän yksityisautoilusta kuin julkisista. Tällä hetkellähän tilanne on vielä niin, että auton omistavalle sillä ajelu on halvempaa, kuin matkata junalla.

#iltayksinkotona

DQGgEdu.png

#terkkujakotiin

Mä kanssa ostin vähän perjantai-herkkuja.. Coctail-piirakoita ja Omar-munkin. :whistle:

Minä kun olen täsmällinen imminen, niin harmitti suunnattomasti joskus junalla menot. Tuntu, että aina joku ongelma ja myöhässä.

Lopulta se meni siihen, että jos oli iso pakko olla jossain johonkin aikaan, niin piti mennä yhtä aikaisemmalla junalla, varuiksi.

Ja jos omistaa auton, niin halvempaa ja luotettavampaa mennä sillä.
Aikanaan, ku asui keskisessä suomessa ja piti käyä välillä isolla kirkolla, herätti mun täsmällisyys ihmetystä. Milloin satoi lunta, millon oli lehtiä pudonnu puusta raiteille, tai mitä lie. Lappeenrannan, Tampereen ja Turun junat oli moisista syistä myöhässä, ite olin ajoissa perillä ku kuljin bussilla.

Voi pojat kun pari hassua liikettä voi viedä kaiken puhdin. Nyt se yleiskone olisi käyttökelpoinen kun ei jaksa pusata ruokaa.

Back
Ylös Bottom