Eikös se ollut mesta paikka?Lahtihan on edesmenneen Nykäsen mukaan nasta mesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se ollut mesta paikka?Lahtihan on edesmenneen Nykäsen mukaan nasta mesta.
Tuo kyllä totta.Ja mukavampaa, koska saa mennä yksin ja omien aikataulujen mukaan.
Ja olla yksin.
Ihan yksin.
Yksityisautoilu![]()
Lahdessa haastateltiin Cumuluksen edessä nykästä ja kyseltiin mitä tykkää Lahdesta niin sanoi että onhan tää ihan mesta paikkaEikös se ollut mesta paikka?

No todellakin olet!Olen #heikko.
3 leukaa (negatiivista)
No todellakin olet!
Tuolla aloittelijoiden ketjussa kaverit kehuu että kuka vaan vetää 10 leukaa pienellä harjoittelulla.
Tottakai!Lisäpainoilla?
Vain yksi leuka. Positiivinen. +40kg.Olen #heikko.
3 leukaa (negatiivista)
#iltayksinkotona
![]()
#terkkujakotiin
Voi hitsi että alkoi tekee mieli niitä Moilasen coctail piirakoitaMä kanssa ostin vähän perjantai-herkkuja.. Coctail-piirakoita ja Omar-munkin.![]()
Jatka vaan, kohta noista saa jo yhden kokonaisen ihmisen

Just mietin, että saa oikein hienon kokoNaisuuden kasattua kohta!Jatka vaan, kohta noista saa jo yhden kokonaisen ihmisen![]()
Aikanaan, ku asui keskisessä suomessa ja piti käyä välillä isolla kirkolla, herätti mun täsmällisyys ihmetystä. Milloin satoi lunta, millon oli lehtiä pudonnu puusta raiteille, tai mitä lie. Lappeenrannan, Tampereen ja Turun junat oli moisista syistä myöhässä, ite olin ajoissa perillä ku kuljin bussilla.Minä kun olen täsmällinen imminen, niin harmitti suunnattomasti joskus junalla menot. Tuntu, että aina joku ongelma ja myöhässä.
Lopulta se meni siihen, että jos oli iso pakko olla jossain johonkin aikaan, niin piti mennä yhtä aikaisemmalla junalla, varuiksi.
Ja jos omistaa auton, niin halvempaa ja luotettavampaa mennä sillä.
Muuten hyvä, mutta jää kokoustarjoiluista iso osa nauttimatta.Ja mukavampaa, koska saa mennä yksin ja omien aikataulujen mukaan.
Ja olla yksin.
Ihan yksin.
Yksityisautoilu![]()
nii-i.. eli... TAPPIIN ASTIJos ihan tilkkanen gin+lemon-lime.