Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Panosnaulaimella saa ammuttua etuoven lukkopesän takaoven lukkopesän kaveriksi mutta ei noissa naulaimissa riitä jerkku siihen.Sellaisella ainakin hajoaa munalukko. Näin olen nähnyt.
hyvä laulu.
Jonossa. Ollut jo pitkään.Wahlroosin kirja luettu. Sit jotain muuta.
Muistaakohan kukaan enää huopikkaita?Näppärän näköiset tossut roskapussin vientiin.
![]()
Voisin vaikka hankkia, koska alkaa olla harvinaista, että voi ostaa jotain kotimaista.
![]()
Reino-tossujen konkurssitehtaan koneet pukkaavat kohta Suomi Kenkää maailmalle - ”Tällaista tämä yrittäjähulluus on”
Viime vuoden elokuussa perustettu Suomi Kenkä Oy osti Reino-tossuja Lieksassa valmistaneen PK Kappi Oy:n koneet. Vaikka moni asia on vielä vaiheessa, yrityksen toimitusjohtaja uskoo, että uusi kenkämallisto saadaan kauppojen hyllyihin ensi vuoden alkupuolella.www.kauppalehti.fi
Kyllä kyllä:Muistaakohan kukaan enää huopikkaita?
Mulla on jotenkin haalee ajatus päässä että ihan pikkukersana olisi ollut huopikkaat jalassa.
Mulla oli huopikkaat, kun lapset olivat pieniä ja tuli oltua paljon ulkona.huopikkaat
On tää nykymaailma ihan hullu. Siis, ihan hullu.4" naulaa timpurin vasaralla betoniseinään, kyllä lähtee!
On muuten aika rapsakan hintaisia karkaistut viimeistelynaulat joilla voi vetää listat suoraan betoniin kiinni.
Kotona sitten,
tuostakin olisit selvinnyt setelirahalla, kun olisit soittanut timpurin paikalle
Sitä aloin vaan miettimään että minkä näköinen kalustus siellä nyt on jos kaappeja/ovia muokataan käsisahalla.Olis joo, mutta jos pystyy tekemään sen itse olemassa olevilla välineillä, niin ei vaan pysty ottamaan taskupuhelinta esiin.