Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näppärän näköiset tossut roskapussin vientiin.

a71c8484-dde9-5ee4-898b-24b9a42d2b02

Voisin vaikka hankkia, koska alkaa olla harvinaista, että voi ostaa jotain kotimaista.

Näppärän näköiset tossut roskapussin vientiin.

a71c8484-dde9-5ee4-898b-24b9a42d2b02

Voisin vaikka hankkia, koska alkaa olla harvinaista, että voi ostaa jotain kotimaista.

Muistaakohan kukaan enää huopikkaita?
Mulla on jotenkin haalee ajatus päässä että ihan pikkukersana olisi ollut huopikkaat jalassa.

huopikkaat
Mulla oli huopikkaat, kun lapset olivat pieniä ja tuli oltua paljon ulkona.
Ehkä ne ovat tulipalopakkasilla hyvät mutta näillä leveysasteilla pärjäsi Kuoma-kengillä paremmin.
Lisäksi niihin oli tullut kumipojat ja niillä ei voinut luistella jäätyneiden ojien pohjilla joten laitoin omani kiertoon.

4" naulaa timpurin vasaralla betoniseinään, kyllä lähtee!
On muuten aika rapsakan hintaisia karkaistut viimeistelynaulat joilla voi vetää listat suoraan betoniin kiinni.
On tää nykymaailma ihan hullu. Siis, ihan hullu.

Päivänpolitiikka, ravintosuositukset, kaikenmaailman kretathyrnperkit, hullua.

Ja sitte (päättelin, en tiiä.varmaksi, mutta sama se vaikka ois vanhan parsimisestaki kyse) tehään betonirakenteita, joihin on tarkoitus lyyä rimoja nauloilla kiinni! Eijjumalauta.

Tai, olemassaoleviin betonijuttuihin suunnitellaan jonku lyövän jotain uutta kiinni! Lyövän. Vasaralla ja nauloilla. Ne on jumalauta puurakenteita varten. Puu, ei hirsi. Hirsiin ek mitään metallitikkuja tarvi.

Hullua!

Pätevämpiä ja helpompia, vetolujuudeltaanki paljon parempia, tapoja (esim. erilaiset liimamassat) kiinnittää jotain betoniin, on ku NAULA! Eijjuma.

Vähä sama ku korjais auton ruostunutta helmaa hitsauksen sijaan jollain pakkelilla.

On tämä saatana työmaa.

Ensin töissä tehtiin paperin ohuesta, säpäleinä olevasta luusta taas ehjä(hkö), niin paljon kuin kahden proteesin välissä pystyy ehjää tekemään.. Operaatio 3,5h. Muun ja muassa 35 senttiä levyä, 6 ruuvia, 12 vaijeria, keskinkertainen määrä kirosanoja. Välineet, asialliset.

Kotona sitten, kodinhoitohuoneen kaappi seinästä. Kuivausrumpu ylös, letkuille reitit, kaapista 40cm keskeltä pois, kaapin kahden puolikkaan kasaus, oven lyhennys, saranalle paikka. Lyhennetty kaappi takaisin seinälle, ovi paikalleen ja toiseen kaappiin kaapin muotoilu. 3,5h tässäkin, välineet: ruosteinen käsisaha, ruuvimeisseli, puukko ja porakone.

Sauna + ölppä.

Olen syönyt kahtena päivänä peräkkäin omatekemää kanasalaattia (on parasta salaattia jota olen ikinä syönyt), johon tulee hitokseen paljon salottisipulia.
Nyt minusta tuntuu, että haisen kuin Hampurin huora sen syödyn sipulin takia. :sick:

Olis joo, mutta jos pystyy tekemään sen itse olemassa olevilla välineillä, niin ei vaan pysty ottamaan taskupuhelinta esiin.
Sitä aloin vaan miettimään että minkä näköinen kalustus siellä nyt on jos kaappeja/ovia muokataan käsisahalla.

Näkyykö vinoin hattu?

Ja kuvia tietty odotellaan. Ei varmaan tarvi tarkemmin määritellä.
Ei oo näkynyt vinoja hattuja - vielä. Jodelissa saksalaiset keskusteli kyllä ”Massage mit happy ending bekommen” 😆

E4801CBC-A57E-47E3-B839-5483328997AA.jpeg

Tää on vähän tällainen kohteltava kulttuuri. Katsotaan mitä huomisesta laivaretkestä tulee.

Back
Ylös Bottom