Deleted member 43228
Joskus pidin kunteille iltamat, niin pelattiin pleikka ykköstä tykillä. Pleikkaan kiinni bumerangi ja 4 ohjainta.
Lapsuuden haaveet, tsek.
Lapsuuden haaveet, tsek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipähän sitä saisi paeta paikalta mutta...

Näkyykö vinoin hattu?Terveisiä Hanoista. Täällä on paljon skoottereitaja halpaa tuoreolutta!
Anteeksi että olen nyt ihan kujalla kun en tajua, fobban kyllä tiedän mutta muuten ei jymmärrä.Mitenkähän autolle kävi?
Fobban puolesta kysyn.
Anteeksi että olen nyt ihan kujalla kun en tajua, fobban kyllä tiedän mutta muuten ei jymmärrä.
Ai hitsi että olisi kiusaus jatkaa tyhmän leikkimistä.Ei se mitään, en mä henno kertoa fobballe, että syyllinen löytyi just äsken.
.
.
.
.
![]()
)Onko kotona rouva suuttunut vai mihin huonetta tarvitset?Hommakkaa hei huone!
Koitappa mitä tekee munalukolle.4" naulaa timpurin vasaralla betoniseinään, kyllä lähtee!
On muuten aika rapsakan hintaisia karkaistut viimeistelynaulat joilla voi vetää listat suoraan betoniin kiinni.
Itseaisassa, on tullut hinnat muuten rajusti alas kun jossain vaiheessa ne oli melkeen 100e/pkt
Viimeistelynaula betoniin ss 1,8x30 mm 574648 | STARKin verkkokauppa
Karkaistu Paslode-dyckertnaula. Voit naulata listat suoraan betoniin Paslode FN1650C -naulaimella.www.stark-suomi.fi
Ei tee yhtään mitään, ne uppoaa sen 15-20mm betoniin eikä sen enempää, niihin pitää olla oma pyssykin.Koitappa mitä tekee munalukolle.
Vaikuttaa näppärille. Ei ole ikinä tullut ammuttua moisia.
Ei kannata. Etellisenä viikonloppuna vedin ns. päätyyn saakka.Pikkujoulut olis illalla. Olis jätettävänä yhdet labrat ja tentti olis keskiviikkona. Plus melkoisesti duuneja hoidettavana ennen vuoden vaihdetta.
Toimis tietysti kaikkiin noihin, kun vetäis kauheat länät tänään.
Joskus tuli ammuttua betoniin jotain teräsnauloja pyssyllä jossa oli jonkunlainen patruuna... Ei enää tarkempi muistikuvia.Koitappa mitä tekee munalukolle.
Vaikuttaa näppärille. Ei ole ikinä tullut ammuttua moisia.
Lyöntiruuveistakin jää helposti se ropun kanta näkyviin. Itse todennut parhaaksi liimata ne paikalleen. Ei jää edes kantoja näkyviin. Vesiämpäreitä painoiksi ja laminaatinpätkillä kiilaa ne ja päälle aina ämpäri täynnä vettä. Sillä välin kun sahaa uutta, niin on jo melkein vanha jässähtänyt paikalleen.Ei tee yhtään mitään, ne uppoaa sen 15-20mm betoniin eikä sen enempää, niihin pitää olla oma pyssykin.
Mutta onhan noi hintansa arvoisia kun ei tarvi porailla ja ei jätä sellaisia helvatan ruman näköisiä muoviropun kantoja näkyviin niin kuin jotkut tekee kun kiinnittää ruuvilla ja muovipropulla.
Joskus olen laittanut lyöntiruuveilla ja nekin on ihan kätsiä.
Munalukosta tuli mieleen että yhden sellaisen rikoin 5 käyttökerran jälkeen ja oli ihan sisätiloissa, viduddaa kun ei ole kuittia tallessa.
Sellaisella ainakin hajoaa munalukko. Näin olen nähnyt.Joskus tuli ammuttua betoniin jotain teräsnauloja pyssyllä jossa oli jonkunlainen patruuna... Ei enää tarkempi muistikuvia.