Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Anteeksi että olen nyt ihan kujalla kun en tajua, fobban kyllä tiedän mutta muuten ei jymmärrä.

Ei se mitään, en mä henno kertoa fobballe, että syyllinen löytyi just äsken. 😁

.

.

.

.

giphy.gif

Ei se mitään, en mä henno kertoa fobballe, että syyllinen löytyi just äsken. 😁

.

.

.

.

giphy.gif
Ai hitsi että olisi kiusaus jatkaa tyhmän leikkimistä.
Kyllä mä mietinkin että jotain tälläistä on mutta kun oikeasti nykyään ei voi olla mistään varma :ROFLMAO:
Henkilökohtaisesti vaan ärsyttää kun uutisoidaan päin synnytyselintä tarkoitushakuisesti, se on varmaan sitä vastuullista zuurnalismia mitä tuokin läpyskä peräänkuuluttaa...
(ja toi giffi on aika ihku :) )

Eipäs nyt leikitä tyhmää.

Asiaan:
Laskin lämpöä suuttimella ensin 5 astetta ja sitten toiset 5. Nyt jää nätisti ilman päälle.

Ei enään montaa ongelmaa. Nättiä tulloo.

4" naulaa timpurin vasaralla betoniseinään, kyllä lähtee!
On muuten aika rapsakan hintaisia karkaistut viimeistelynaulat joilla voi vetää listat suoraan betoniin kiinni.
Itseaisassa, on tullut hinnat muuten rajusti alas kun jossain vaiheessa ne oli melkeen 100e/pkt

4" naulaa timpurin vasaralla betoniseinään, kyllä lähtee!
On muuten aika rapsakan hintaisia karkaistut viimeistelynaulat joilla voi vetää listat suoraan betoniin kiinni.
Itseaisassa, on tullut hinnat muuten rajusti alas kun jossain vaiheessa ne oli melkeen 100e/pkt
Koitappa mitä tekee munalukolle. :unsure:

Vaikuttaa näppärille. Ei ole ikinä tullut ammuttua moisia.

Pikkujoulut olis illalla. Olis jätettävänä yhdet labrat ja tentti olis keskiviikkona. Plus melkoisesti duuneja hoidettavana ennen vuoden vaihdetta.

Toimis tietysti kaikkiin noihin, kun vetäis kauheat länät tänään.

Koitappa mitä tekee munalukolle. :unsure:

Vaikuttaa näppärille. Ei ole ikinä tullut ammuttua moisia.
Ei tee yhtään mitään, ne uppoaa sen 15-20mm betoniin eikä sen enempää, niihin pitää olla oma pyssykin.
Mutta onhan noi hintansa arvoisia kun ei tarvi porailla ja ei jätä sellaisia helvatan ruman näköisiä muoviropun kantoja näkyviin niin kuin jotkut tekee kun kiinnittää ruuvilla ja muovipropulla.
Joskus olen laittanut lyöntiruuveilla ja nekin on ihan kätsiä.

Munalukosta tuli mieleen että yhden sellaisen rikoin 5 käyttökerran jälkeen ja oli ihan sisätiloissa, viduddaa kun ei ole kuittia tallessa.

Pikkujoulut olis illalla. Olis jätettävänä yhdet labrat ja tentti olis keskiviikkona. Plus melkoisesti duuneja hoidettavana ennen vuoden vaihdetta.

Toimis tietysti kaikkiin noihin, kun vetäis kauheat länät tänään.
Ei kannata. Etellisenä viikonloppuna vedin ns. päätyyn saakka.

Maanantaina tentti ja ei ollut keskittymiskykyä lainkaan. Tiistain tentin skippasin suosiolla, sillä ymmärsin, että aivan turhaa mennä yrittään, kun aivoissa ei tapahdu tuulenvirettä kummempaa. Loppuviikosta teki sentäs jo mieli ruokaa.

Suosittelen hieman rajoitetumpaa otetta tuoppiin.

Ei tee yhtään mitään, ne uppoaa sen 15-20mm betoniin eikä sen enempää, niihin pitää olla oma pyssykin.
Mutta onhan noi hintansa arvoisia kun ei tarvi porailla ja ei jätä sellaisia helvatan ruman näköisiä muoviropun kantoja näkyviin niin kuin jotkut tekee kun kiinnittää ruuvilla ja muovipropulla.
Joskus olen laittanut lyöntiruuveilla ja nekin on ihan kätsiä.

Munalukosta tuli mieleen että yhden sellaisen rikoin 5 käyttökerran jälkeen ja oli ihan sisätiloissa, viduddaa kun ei ole kuittia tallessa.
Lyöntiruuveistakin jää helposti se ropun kanta näkyviin. Itse todennut parhaaksi liimata ne paikalleen. Ei jää edes kantoja näkyviin. Vesiämpäreitä painoiksi ja laminaatinpätkillä kiilaa ne ja päälle aina ämpäri täynnä vettä. Sillä välin kun sahaa uutta, niin on jo melkein vanha jässähtänyt paikalleen.

Back
Ylös Bottom