Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perinteinen ohje lienee semmonen että katseluetäisyys on 1,5x kankaan leveys. Noin suunnilleen.
Eli voisin olkkariin laittaa jonkun 3,5m leveän kankaan😁:david: Joskus puolivakavasti harkinnut, siitä olisi mukava katsella Tuuri-sarjan uusintojen uusintoja.

Lupatiskille jätetty taas kerran nippu dokumentteja, nyt vaan ootellaan päätöksiä.

Firma alkanut jarruttaa tuotantoa kun ollaan se 1½ viikkoa kiinni. Noh, itselläni kyllä hiki saa virrata koko viikon ja tiukkaa tekee silti, mutta osa täällä jo lakaisee lattioita.

Mulla kankaan koko rajoitti lähinnä hinta, onneksi sain kaupan seinällä esittelykäytössä olleen edukkaasti. Pitäisikin kokeilla roudata sohvaa vieläkin lähemmäksi.

Mulla kankaan koko rajoitti lähinnä hinta, onneksi sain kaupan seinällä esittelykäytössä olleen edukkaasti. Pitäisikin kokeilla roudata sohvaa vieläkin lähemmäksi.
Sohva siirtyi lähemmäksi, kun miesolento laittoi kallax hyllyn sohvan taakse. Saapahan kaukosäätimet ja muut rojut kätevästi siihen.

Kuulemma niin iso, ku vaan seinälle mahtuu.
Eli eipähä voi miesolento väittää, että pitäs ostaa isompi kangas.
Tässä olis maksimi katseluetäisyys n.9m, mutta ei mahdu 6m leveä kangas :ROFLMAO:

Anteeksi tyhmyyteni, mutta jos haluaa pelata pleikkaria niin se ei ilmeisesti tykin kautta onnistu? Vaatii kuitenkin tv:n?

Mun tän vuoden sosiaalisuusämpäri alkaa olla tyhjä. Katsotaan sitten joskus, ehkä helmikuussa jotain sosiaalista elämää taas. :cautious:

Pleikkaa oliskin makeeta pelata kankaalta, hollywood-elokuvia voi katsoa marketin tarjoustelkkaristakin. Tietty valokuvien katselu myöskin.

Eikös kangas ole silmä ystävällisempi koska kuva on paljon pehmeämpi? Onhan toki kuvanlaadussa sitten iso ero kankaan ja television välillä.

Facebookissa meno alkaa mennä mielenkiintoiseksi, haluaakohan ne lopettaa koko toiminnan?
Minä sain futua jopa mielensäpahoittajat ryhmästä kun kerroin jutun mistä muut oli pahoittaneet mielensä, ompa kummallista.
Nyt ne on lopettanut monia eläinaiheisia sivustoja kun rikkoo sääntöjä kuulemma, jipii.

Back
Ylös Bottom