Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

lepopäivä

347E7398-5C41-4E99-BB0B-8438E9D6F600.webp

Minä taas hieman siivosin. Yksi rojekti johon tuli harjoiteltua erinäisiä työtapoja jouti romuihin. Totesin, että nyt ei kiinnosta tarpeeksi irroittaa siihen aikaa, joten mitä sitä säilömään.

Pyrkinyt eroon keskeneräisistä rojekteista. Näin se hoituu.

Minä taas hieman siivosin. Yksi rojekti johon tuli harjoiteltua erinäisiä työtapoja jouti romuihin. Totesin, että nyt ei kiinnosta tarpeeksi irroittaa siihen aikaa, joten mitä sitä säilömään.

Pyrkinyt eroon keskeneräisistä rojekteista. Näin se hoituu.
Mä oon pyrkiny töissä pitämään labrat, sanelut, lausunnot ja muut mahdolliset härdellit hallinnassa, etten ole kusessa ennen joulua.
Täytyis selvitellä ens viikolla vielä tammikuun työlistat, että tiiän millo tuun takaisin töihin. Vaihtoehtoina 2.1., 7.1., 13.1. Pari muuttujaa jälleen.

Mä oon pyrkiny töissä pitämään labrat, sanelut, lausunnot ja muut mahdolliset härdellit hallinnassa, etten ole kusessa ennen joulua.
Täytyis selvitellä ens viikolla vielä tammikuun työlistat, että tiiän millo tuun takaisin töihin. Vaihtoehtoina 2.1., 7.1., 13.1. Pari muuttujaa jälleen.
Paras on kun tiedostaa omat toimintatapansa tai vaikka ne mahdolliset paikat jossa joutua kuseen. Näin niihin on helppo puuttua.

Itse olen hyvin järjestelmällinen, mutta keräillyt kaiken näköistä tilpehööriä ja rojekteja. Vuosien kuluessa todennut, että ehkä kaikkea ei tarvitse säilöä ja sitä aikaa ja mielenkiintoa ei välttämättä johonkin hommaan tule vuosiin, jos koskaan. Joten fiksuin luopua, kuin odottaa sitä motivaatiota.

Sen minkä tekeen nyt kunnolla on pois huomiselta. Väliaikaisratkaisu on yleensä pysyvä, joten olen tietoisesti pyrkinyt välttään niitä.

Isoja elänmuutoksia. Android luuri vaihtui iphoneen. Tuntuu kyllä mainiolta vehkeeltä. Ei vähiten sen vuoksi, että adguard appstoresta asentuu safariin ja sillä saa nettisurffauksen paljon miellyttävämmäksi. Enää ei webbisivut välky kuin joulukuuset ja lataudu hitaasti.

Tosin ei se migraatio mennyt ihan putkeen. Sain kaikki appsit sun muut asenneltua ja yritin järjestelmäpäivitystä sisään. Päivitys hajotti luurin siihen pisteeseen ettei buutannut enää. Joutui itunesilla säätöhommiin ja eikun kaikki uusiksi tyhjältä pöydältä.

Olen kyllä so far tyytyväinen tuohon vehkeeseen siitä huolimatta, että oli vähän säätöä asennuksen kanssa.

Ai että! Mun syksyn projekti alkaa tuottaa tulosta.
Olen saanut mun iskän siirtymään digiaikaan.

On siinä aika homma opettaa täysin digiasioista tietämätöntä.
Mutta sitä mä vaan ihmettelen, että millä joku Pihtiputaan mummon oppii kaiken, jos ei sillä ole ketään kuka asiat neuvoisi.

Kohta on iskä 1.0 valmiina kaikkeen.

Ai että! Mun syksyn projekti alkaa tuottaa tulosta.
Olen saanut mun iskän siirtymään digiaikaan.

On siinä aika homma opettaa täysin digiasioista tietämätöntä.
Mutta sitä mä vaan ihmettelen, että millä joku Pihtiputaan mummon oppii kaiken, jos ei sillä ole ketään kuka asiat neuvoisi.

Kohta on iskä 1.0 valmiina kaikkeen.
Pihtiputaan mummot on pahoja...

Kävin tänään paikallisilla joulumarkkinoilla. Satoi vettä kaatamalla.
Söin yhden taivaallisen hyvän riistamakkaran. :kuola:

Ihan markkinoiden takia ajettiin likan kanssa isolle kirkolle. Keli oli niin huono että mentiinkin vaan Prismaan, mikä oli virhe sillä siellä eläinkaupassa hän näki Hermeliini kanin ja sain kuulla sitä vinkumistä sitten seuraavat 8 tuntia....
1576425880057.webp

Back
Ylös Bottom