Tuloo snookeria
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sori, en jaksanut googlata niitä paria, joita olen eniten kuolannut, mutta tuossa nyt yksi, jossa hinta menee jonkin matkaa ylikin tuon mainitun:Mikä viis tonnia maksava kelloyksilö on hieno?
Mulla olis edullisesti 1956 vuoden Seamasteri myynnissä.Sori, en jaksanut googlata niitä paria, joita olen eniten kuolannut, mutta tuossa nyt yksi, jossa hinta menee jonkin matkaa ylikin tuon mainitun:
https://www.suninen.fi/tuotemerkit/arvokellot/omega-kellot/o21020422001001.html
Esim. Omegalla ja Oriksella on omaan makuun hienoja kelloja useampia. Muitakin merkkejä toki olis. Ja näissä olis hifin tapaan taivas vaan rajana, jos olis pelimerkkejä, joilla pelata.
leikkausta vaativat rintalihasrepeämät olisivat naisilla hyvin harvinaisia
Missä kannattaa ääsjoella käydä syömässä, jos ei halua hampurilaisia tai pizzaa? Kuulemma jotain kevyttä hyvää.
Hän on töissä. Maanantaina tarkoitus suunnata ääsjoelle. Ideaparkissa ei oikein sen kummosempia ruokapaikkoja näyttäny olevan. Itse 2010 piikissä, vai mikä olikaan, asioinut ja sairaalassa ruokaillut ääsjoella. Ja hesessä. Ja subissa. Ja todennäköisesti apsilla. Joten...
Näissäkin olis hifin tapaan taivas vaan rajana, jos olis pelimerkkejä, millä pelata.
Rolexeissa tuotto on parempi kuin osakkeissa.Parempi ehkä etten sano mitään. Jos hintapyyntöihin uskoo niin oman kellon hinta on noussut sen 5tonnia tässä vuoden aikana.
Jos nyt osasin googlata mallin oikein, niin oon ehkä vähän modernimman tyylin ystävä. Mutta ymmärtääkseni tuollaisen pitäs kyllä liikkua, jos eroon haluaa päästä.Mulla olis edullisesti 1956 vuoden Seamasteri myynnissä.
Hehe, olisin varmaan hyvin helppo saalis, jos olis tosiaan enemmän löysää, millä mällätä. En minä oo oikeasti näihin tullut perehtyneeksi, että mistä kannattaa maksaa ja millaisia summia. Muoksista: haluatko paljastaa, mistä kellosta kyse?Parempi ehkä etten sano mitään. Jos hintapyyntöihin uskoo niin oman kellon hinta on noussut sen 5tonnia tässä vuoden aikana.
Perkele.Rolexeissa tuotto on parempi kuin osakkeissa.
Rolexeissa tuotto on parempi kuin osakkeissa.
Käsittääkseni pääsee, juuri noiden toimitusaikojen takia. Ainakin jos vähän erikoisempaa mallia on vailla.pääseekö niistä yhtä helposti eroon kun osakkeista?
jos en keväällä ostaisikkaan osingoilla osakkeita, vaan kellon, mitä asiantuntija sanoo @dave
mutta osakkeista pääsee eroon, kunhan ottaa taskupuhelimen taskusta niin minuutin päästä kaupat on syntyny, ja raha matkalla tilille
Pitäisi vaan toimittaa.
tuo juuri se kynnys kysms meikämustalaiselle
eli: liikaa vaivaa verrattuna pääkaupunkimme börssin kauppoihin
tyyliin
possu+arvokello
VAG+laatukello