Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on kuntit koukut katossa. Neljällä vitunpaksulla kansiruuvvilla kattotuolissa. Sortuu talo ennen ku tippuu koukut.

Testasin jo voimistelurenkailla tällästä:

Viimeksi kun olen nähnyt niin se vaati kaveriksi hallinosturin että sen sai sitä runkoa vasten, toisaalta kyllä tuli isompaakin reikää ihan vaivatta.
Ollu ns vehkeissä kokoa. Tommosella valovirtakoneellakin tulee 16mm reikä 8mm palkkiin kertavedolla ja poraus kestää ehkä 10-15s
Laheppä käsikoneella yrittämään🤦‍♂️

en ostanu mitää

B470417C-C65B-4E31-9649-2F6B008283C8.webp

Mä olen jostain syystä tykästynyt kobolttiteriin, tosin ne on käsikoneilla aika huonoja kun takertuessa helposti "räjähtää" palasiksi.
Eräänkin kerran vituttanut kun isommalla poralla vedellyt huolimattomasti reikiä niin jossain kohtaa naksahtaa kiinni ja kuuluu poks. se on aina kerta ja laaki perä terä.
Noi perusterät on siitä hyviä että silmä-ja ulkonäkövammaisenakin osaa ne teroittaa mutta käsikoneet syö niin vee itusti niitä.

Se ois tänään kaveripariskunnan kihlajaishommia! Tänä vuonna ollut aika harvinaisia nämä kerrat kun sihauttelee oluita humalahakuisesti, mutta tänään menee useampi kuin kaksi 🍻

Se ois tänään kaveripariskunnan kihlajaishommia! Tänä vuonna ollut aika harvinaisia nämä kerrat kun sihauttelee oluita humalahakuisesti, mutta tänään menee useampi kuin kaksi 🍻
Vieläkö joku harrastaa kihlajaisia?
Taitaa olla aika vakavaa touhua sitten.

Lastuava työstö. Jostain nyt vaan tuli mieleen.
Varmaan noista telinehommista joista eilen keskusteltiin.

Pitsaa uunissa.
Ja ne pakolliset täytteet:
Tomaattikastike korvattu salsakastikkeella
Hirveä jauhetussa muodossa
Pepperonia siivuina
Tomaattia ohuina siivuina
Jalapenoja
Juustoraastesekoitusta

En tiedä mitä tulee, kohta se selviää.

Onpa jännä selkäjumi, kun hetkenkin istuskelun jälkeen jo ylösnouseminen tekee kipeää, mutta ihan hyvän läjän ryteikköä pystyi kivuitta vetämään vesurilla matalaksi.

Back
Ylös Bottom