Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

3 vuotta sitte kävin Sm-kisoissa pyörähtämässä. Fb "onneksi" muistutti asiasta :)
Mun historiahan on nyt aikuisiällä reilu 5 vuotta sitten aloitettu elämäntaparemontti joka muuttui kyllä elämäntavaksi.
Sitä ennen urheilin lähinnä jääkaapin ja mikron välillä lihis kädessä, no koirien kanssa jonkun verran mutta ei punttien kanssa.
Junnuajasta on niin kauan ettei sillä ollut mitään merkitystä noissa vaikka olinkin aktiivinen.

Kajsna se ompi monilahjakkuus, kestävyysurheilja ja voimanostaja yhtäaikaa, lääkäri ja leipuri, taidemaalari ja karaokelaulaja, vissiin e-urheilijakin kohta ku vähän saa treeniä alle. :-)
Tämä. Uskon, että hän on myös kaunis ja erittäin mukava.
Sit on kiva kun on itse tällänen dorka, joka ei osaa mitään ja on kaikessa aivan paska.

Mutta kaikkia tässä yhteiskunnassa tarvitaan. Tä?

Kajsna se ompi monilahjakkuus, kestävyysurheilja ja voimanostaja yhtäaikaa, lääkäri ja leipuri, taidemaalari ja karaokelaulaja, vissiin e-urheilijakin kohta ku vähän saa treeniä alle. :-)
Tässä sinkkuna miettii missä on mennyt vikaan kun voisin tuolta hakea linkkulastin hieman rumempaa/ylipainoista/mt-ongelmaista naista mutta missään en kohtaa tervejärkistä ns. hyvää naista?
Eikun sori… mulla oli sellainen mutta sössin sen.

Sit on kiva kun on itse tällänen dorka, joka ei osaa mitään ja on kaikessa aivan paska.

Miksi sä dissaat itseäsi?
Se ei ole kaunista.

En kehannu sanoa nätiks, ku ite en oo komea. Mikä lie pervo sellaista netissä... =D

Miksi sä dissaat itseäsi?
Se ei ole kaunista.
Jos sä tuntisit mut niin tietäisit tuon olevan paikkaansa pitävä juttu. Huomenna on tentti ja voin sanoa, että on hyvin dorka olo. Tai ei pelkästään olo.

Nojaa. Dorka tässä itekin on :ROFLMAO:
No kun, tätä mä en usko 😅

Onko ihmiset oikeasti näin heikkoja? On vahvat mielipiteet, mutta oma pää tekee tepposet ja ei kestä ajatuksiaan yksin.

Tapahtuma BB-talossa aiheutti pitkän sairausloman Eevikselle - ei ole pystynyt palaamaan töihin

"Mun käskettiin yhtenä iltana mennä nukkumaan omasta mielestäni liian aikaisin. Ilmaisin ääneen, että haluan luovuttaa, mutta mua ei päästetty päiväkirjahuoneeseen. Se oli mulle hyvin pitkä yö ja mulla oli aika rankkoja ajatuksia. "

Siis mit vit.

View: https://youtu.be/CCFZNofAfJo

6:55

Noi on sun murheet, tietäisitpä mitä monella muulla on.
Kaikilla on kaikkea. Ei ole sellaista ihmistä jolla ei murhetta elämässä olisi. Murheen laatu on erilainen ja jokainen ottaa ikävät asiat eri tavalla. Mähän olen aina ihan paskana ja paniikissa kun mulle jotain tapahtuu. Mutta tämä täällä on vain kevyttä kenttähuumoria. Mä en vaan koe tarpeelliseksi tänne kertoa kaikkea sitä shittiä mitä elämä päälle heittää. Toisaalta tämä olisi ehkä hyvä paikka parkua (olenhan mä sitäkin täällä tehnyt), kun kukaan ei täällä ota asioita henkilökohtaisesti ja ihmiset osaavat ottaa kantaa ja neuvoa hyvällä tavalla.
Yleisesti ottaen olen ajatellut, että esim. some (jollakin tavalla tämä on mulle osa somea) on sellainen paikka mihin en kaikista synkimpiä ja paskimpia ajatuksia jaa.

Kaikilla on kaikkea. Ei ole sellaista ihmistä jolla ei murhetta elämässä olisi. Murheen laatu on erilainen ja jokainen ottaa ikävät asiat eri tavalla. Mähän olen aina ihan paskana ja paniikissa kun mulle jotain tapahtuu. Mutta tämä täällä on vain kevyttä kenttähuumoria. Mä en vaan koe tarpeelliseksi tänne kertoa kaikkea sitä shittiä mitä elämä päälle heittää. Toisaalta tämä olisi ehkä hyvä paikka parkua (olenhan mä sitäkin täällä tehnyt), kun kukaan ei täällä ota asioita henkilökohtaisesti ja ihmiset osaavat ottaa kantaa ja neuvoa hyvällä tavalla.
Yleisesti ottaen olen ajatellut, että esim. some (jollakin tavalla tämä on mulle osa somea) on sellainen paikka mihin en kaikista synkimpiä ja paskimpia ajatuksia jaa.
No näinhän se monella muullakin menee, musta vaan tuntuu että sulla on kuitenkin asiat melko hyvässä mallissa.
Ei sillä etteikö jokaisen vastoinkäymiset tai negatiiviset tunteet olisi sillä hetkellä suuria mutta itse koitan aina miettiä että onko minulla kuitenkin jäljellä asioita joista voisi iloita ja saada voimaa?
Itsekkin esim. täällä heittelen asioita melko pintapuolisesti ja huumorilla höystettynä mutta pakkis on kuitenkin järkevien normaalien ihmisten kansoittama paikka eikä mikään Facebook joka on sellainen hullujen kokoontumisajo...

No näinhän se monella muullakin menee, musta vaan tuntuu että sulla on kuitenkin asiat melko hyvässä mallissa.
Ei sillä etteikö jokaisen vastoinkäymiset tai negatiiviset tunteet olisi sillä hetkellä suuria mutta itse koitan aina miettiä että onko minulla kuitenkin jäljellä asioita joista voisi iloita ja saada voimaa?
Itsekkin esim. täällä heittelen asioita melko pintapuolisesti ja huumorilla höystettynä mutta pakkis on kuitenkin järkevien normaalien ihmisten kansoittama paikka eikä mikään Facebook joka on sellainen hullujen kokoontumisajo...
Niin, pieniä ovat silakat joulukaloiksi.
Jos mä jostain tentistä nillitän niin se nyt vaan on mun hapatusta.

Itse koitan iloita ja olla tyytyväinen elämääni niillä spekseiseillä mitä on. Jos jotain voin muuttaa ja johonkin vaikuttaa niin omalla työllä ja asenteella se usein onnistuu. Vaikka kyllähän mä marisen, että olen köyhä ja tyhmä. Mitä sitä nyt yh-äiti voisi muuta olla.
Tavoittelen tiettyjä asioita elämässä mutta ne on mun henkilökohtaisia juttua enkä vaadi niitä muilta.
Mutta kaikki on niin kauan hyvin kun lapset ovat terveenä ja hengissä ja muut läheiset ovat kunnossa. On työtä ja katto pään päällä.

Esimerkiksi olen tässä viimeisen vuoden aikana joutunut itkemään enemmän kuin koskaan elämäni aikana, kun on tullut isoja juttuja eteen. Niistä en halua puhua millään alustoilla. Ne ihmiset niistä tietää kenen tarvitsee ja he ovat mua tukeneet kun olen tukea tarvinnut. Eli myös minä olen saanut tuta sen mitä elämä on vaikka se ei siltä vaikuta.

Screenshot_20191211-133915~3.jpg

Back
Ylös Bottom