Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#kohtuuella

DSC-1040.jpg

Tässä kun opettajan elämää seuraa sivusta ja vähän moisia keikkoja tehneenä, niin en ole ihan vakuuttunut ainakaan noista kahdesta ensimmäisestä.

Noo, stressivapaus on yksilöstä kiinni. Voihan joku stressata kaupan kassallakin. Itse en ole oppinut koskaan stressaamaan. Siitä tulee epämiellyttävä olo.
Ja mitä päiviin tulee niin, on kans tuttuja amk opettajia ja on tullut feedbackkiä sieltä :)

Oon vähän harjoitellutkin jo. Oon käynyt duunin puolesta TKK:lla säännöllisesti luennoimassa teekkareille. Ja harkkatöitä valvomassa. Ja työnantajani sisällä koulutan projektipäälliköitä ja muita tirehtöörejä.

Itse en ole oppinut koskaan stressaamaan. Siitä tulee epämiellyttävä olo.
Ja mitä päiviin tulee niin, on kans tuttuja amk opettajia ja on tullut feedbackkiä sieltä :)

No enpä minäkään hirveä stressaaja ole, mutta mitä jotain kursseja olen AMKssa pitänyt (parina vuonna muutaman kurssin alusta loppuun), niin en nyt ihan kevyeksikkään sanoisi. Yksittäisiä luentoja mielenkiintoisista aiheista pidän ihan mielelläni, mutta kokonaisia kursseja missä ihmisten pitäisi jotain oppia ja tehdä tenttejä..hyi. Se tenttien tarkistus varsinkin, hyi himskatti.

Toki jostakin työstä opetushommiin siirtyminen voi olla downshittaamista, mutta en nyt kovin montaa opettajaa (yhtään) ole tavannut joka sanoisi työnsä olevan erityisen kevyttä. Tietenkin jos homman tekee sopivalla menttaliteetilla niin se voikin olla kevyttä, muttamutta..

Näyttää vahvasti siltä, että mä vaihdan kustannuspaikkaa vuoden alusta.

Tässä kun opettajan elämää seuraa sivusta ja vähän moisia keikkoja tehneenä, niin en ole ihan vakuuttunut ainakaan noista kahdesta ensimmäisestä.
Niin, olisko terveydenhuoltoalalla vähän toinen ääni kellossa?

Back
Ylös Bottom