Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh. Vanha kämppä on tyhjä ja kaikki tavarat uudessa. Nyt saa retkeillä uudessa olohuoneessa ja pitää pikkujouluja.

AFDA492A-CA84-4479-A81E-23F092C85618.jpeg

e. No nyt se käänsi sen noin. Blöääärrgggh. Ihan sama.

Vou. Tämä oli ihan kamalaa.

Mihinpäin te muutatte? Tietäisin vaan sitten mihin voin tulla stalkkaamaan ja makoilemaan porssen konepellille.

Potkupallostadionin ja areenan välimaastoon. (e: tai no enemmän ehkä stadionin ja joupiskan välimaastoon)

Potkupallostadionin ja areenan välimaastoon. (e: tai no enemmän ehkä stadionin ja joupiskan välimaastoon)

Hehe, mehän ollaan sitte melkein naapureita. Tai no ei ihan kuitenkaa, mutta joupiskan suunnilla olen kuitenkin ja se lasketaan jo melkein naapuriudeksi.

Levoton olo, kylmä ja lihaksia kolottaa. En tiedä meneekö tässä puoli yötä ennenkuin saa unenpäästä kiinni, onneksi huomenna ei menoja.

Perämies @Joxuz tehän ilmoittauduitte kuormurireissuun tundralle, kai se on vielä voimassa?

Tässä on jo vähän hahmoteltu reissun kestoa ja suuntaa, sekä tutkittu karttoja/ilmakuvia mielenkiintoisista kohteista matkan varrella.

Pari kysymystä tuli mieleen:
-Löytyykö jonkunlainen kenttämajoite?
-Välineistöä kenttämuonan valmistukseen?
-Vapavehkeitä (luvattomaan) kalastukseen?
Jawohl!

Löytyy välineistöä ravinteiden kypsennykseen&lämmitykseen.

Koneonkia (yleisnimi, virveli) myös nurkassa useampi.

Kenttämajoite löytyy itseni paketoimiseen sekä pehmuste juurakon päälle. Myös puussa killumiseen hyttysverkolla varustettu matto mallia riippu on.

Itse pj-telttaa ei valitettavasti ole enään saatavissa kuitille. Mutta normaalia haltia tai vastaavaa voisin saada lainaan.

Olin eilen kuuntelemassa Harri Gustafsbergin luentoa. Oli kyllä hyvä! Vähän vahingossa tulin sen karhuryhmäkirjankin tuossa lukeneeksi. Nyt laitoin Tilannetajun tilaukseen.
Esim Harrin jutut on olleet itselle viimekuukausina ihan korvaamaton apu. Noita asioita kun voi soveltaa niin moneen, on auttaneet itseä älyttömästi ja hyvä niin. Muita luennoitsijoita yhtään väheksymättä toki. Ihmismieli on aika moniulotteinen.

Kai sitä pitäs jo herätä. Eilen nukuin yhdeksään ja join kahvia nähtävästi liikaa. Kahdelta vielä pirteänä hereillä. Onneksi ei tarvitse vielä huomenna raahautua töihin.

Jawohl!

Löytyy välineistöä ravinteiden kypsennykseen&lämmitykseen.

Koneonkia (yleisnimi, virveli) myös nurkassa useampi.

Kenttämajoite löytyy itseni paketoimiseen sekä pehmuste juurakon päälle. Myös puussa killumiseen hyttysverkolla varustettu matto mallia riippu on.

Itse pj-telttaa ei valitettavasti ole enään saatavissa kuitille. Mutta normaalia haltia tai vastaavaa voisin saada lainaan.
Erin omaista.

Mulla ei ole telttaa, mutta suunnittelin että kesällä nukkuminen onnistuu lavalla aika vähillä varusteilla.

Reissulla voisi vähän jalkautuakin ja käydä kuussa.

kuussa.png

Seitsemän kieppeillä nykyjään se raja, kahdeksalta jos juo ilta-gaffet niin kahdelta yöllä tuijottaa kattoa. :-(
Mä yritän pitää itteni hereillä juomalla 19 aikaan kahvia, vituttaa kun ei näe yhtäkään leffaa yleensä loppuun kun nukahtaa 21.30.

Back
Ylös Bottom