Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oltu tällä kertaa siellä, mutta kiitos ravintolavihjeistä.^ Jos täällä kävitte, niin Base Camp kyllä harvoin pettää. Tulee käytyä puolisäännöllisesti, kun voi vyöryä 100m himaan siitä. Nagarkhot käyty ite vaan kertaalleen, mutta sielläkin silloin ihan asiallinen sapuska.
Vieläkö vois jälki-ilmoittautua mukaan?Perämies @Joxuz tehän ilmoittauduitte kuormurireissuun tundralle, kai se on vielä voimassa?
Tässä on jo vähän hahmoteltu reissun kestoa ja suuntaa, sekä tutkittu karttoja/ilmakuvia mielenkiintoisista kohteista matkan varrella.
Pari kysymystä tuli mieleen:
-Löytyykö jonkunlainen kenttämajoite?
-Välineistöä kenttämuonan valmistukseen?
-Vapavehkeitä (luvattomaan) kalastukseen?
Mulla ois pulkka, laitetaan hinaukseen niin minäkin lähden mukaan.Ja oma(t) maastoajoneuvo(t) on toistaiseksi vaiheessa "pientä laittoa".
Hattu-päästä, hyvää matkaa teille, mielenkiinnolla odotellaan reissuraportteja.
Reissusta pitäisi kyllä kehitellä jonkunlainen seuranta sosiaalimediaan, se voisi olla hyvinkin kiinnostavaa varsinkin jos asiat alkaa mennä monipuolisesti päin helvettiä.Ja oma(t) maastoajoneuvo(t) on toistaiseksi vaiheessa "pientä laittoa".
Hattu-päästä, hyvää matkaa teille, mielenkiinnolla odotellaan reissuraportteja.
CF-harrastajia ei voi erämaahan viedä, tulee kuitenkin jossain vaiheessa itkupotkuraivari.Mulla ois pulkka, laitetaan hinaukseen niin minäkin lähden mukaan.
Nohnoh, me vedetään sitä wodina yksi sata kilsaa maastossa tarpeen vaatiessa, pareittain.CF-harrastajia ei voi erämaahan viedä, tulee kuitenkin jossain vaiheessa itkupotkuraivari.
Me kaikki olemme miettineet päädyitkö tähän ratkaisuun.Ostin Iittalan Taika mukeja. Sorruin, pitkään olen pohtinut.
12 euroa ei tuntunut enää liian pahalta hinnalta, joten raaski ostaa. 19 oli liian paha. Ja 16.Me kaikki olemme miettineet päädyitkö tähän ratkaisuun.
(oikeesti jos raaskisi niin olisi kiva ostaa kauniita astioita mutta...)
Nyt meni ohi, olin nauttimassa nepalilaista muonaa.
Joka olimuuten yllättävän hyvää. Ravintolassa soinut musiikki oli taasen samaa mitä irmalla soi kotona, mutta kieltämättä sopi tunnelmaan.
Itse tykkään pelkistetystä funkionaalisesta tyylistä ja minusta Iittalan Teema on sitä. Mutta kyllä nekin tuntuu ihan helvetin suolaisen hintaisilta.12 euroa ei tuntunut enää liian pahalta hinnalta, joten raaski ostaa. 19 oli liian paha. Ja 16.
Kultakeramiikan sinistä/virheetä muuten astiat, koska nuorena jaksoi hiihtää hyvin ja sai astioita palkinnoksi. Joku muu astiasto olisi kiva, mutta menee monta rahulia siihen, joten tuo saa vielä kelvata. On kelvannut jo 11 vuotta.
Teema olisi hyvä.Itse tykkään pelkistetystä funkionaalisesta tyylistä ja minusta Iittalan Teema on sitä. Mutta kyllä nekin tuntuu ihan helvetin suolaisen hintaisilta.
Edille pitää tehdä alunen.Voisiko Kasjna kutoa meille pipot ja lapaset
Joululahjaksi