Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lidlistä oli kaurasydämet loppu. Ärs.

Mä olen parissa sinkku-puolen miitissä käynyt. Oli oikein mukavaa.
Minusta miitit on kivoja.
Toisaalta, kaikista en halua edes tietää mitä ne on oikeasti. Ja minusta ei onneksi kukaan halua tietää mitään.

Siinä onkin jo kookkaampi projekti. Voi olla, että ei mahtuisi olohuoneeseen. Tai tulisi ainakin sanomista.
Muovista tuli mieleen.
Maailmanlopun kuormurista puuttui ratin keskiön peitelevy, sehän on alunperin ollut pyöreä muovilätkä ilman mitään logoa.

Eräs kaverini näppäili vähän atk:ta, laittoin palan polyasetaalia koneeseen ja cnc lauloi.

DSC-0997.jpg

V**** että v**** tämä pimeys.

Minua talven pimeys on aina väsyttänyt ja hajottanut, mutta kun tämän loppusyksyn on saanut viettää skutsissa täydessä pimeydessä niin se on itse asiassa paljon miellyttävämpää kuin kaupungin valosaasteen täyttämä pimeys. Suorastaan levollista ja rauhoittavaa.

Minua talven pimeys on aina väsyttänyt ja hajottanut, mutta kun tämän loppusyksyn on saanut viettää skutsissa täydessä pimeydessä niin se on itse asiassa paljon miellyttävämpää kuin kaupungin valosaasteen täyttämä pimeys. Suorastaan levollista ja rauhoittavaa.
Pimeys. Siitä minä nautin.

Mulle tuli tuo sama ajatus mieleen.
Täällä ihmiset ovat vain ihmisiä.
Valtaosa täällä ei tiedä kenestäkään mitään niin ei voi mennä henkilökohtaisuuksiin.
Vaikka olenkin olevinaan aika tuore tapaus täällä, niin tää anonymiteetti on just se syy miksi oon jääny roikkumaan niiden muutaman tyhmän kysymyksen lisäksi mitä ollut pakko kysyä...

Minusta miitit on kivoja.
Toisaalta, kaikista en halua edes tietää mitä ne on oikeasti. Ja minusta ei onneksi kukaan halua tietää mitään.
Mut oon mä tätä foorumia joskus nuoruusvuosina selaillu enemmänkin ihan asialinjalla. Ehkä joskus 10-15 vuotta sitten kävin jossain hesas miitiski ehkä. En muista muuta ku et ujoa oli porukka ainakin selvispäin. Saattoi se olla joku epävirallinenkin get to gether. En muista faktoja.

Nyt on kuntit toinen joululahja ostettu. Vaimo taas höpisi ääneet että olispa ilmajoogakangas. Tilasin siis voimistelutuotteelta kattokannakkeet, ilimajoogakankaan ja voimistelurenkaat.
Eiks se oo winwin jos vaimo sillä jumppaa ja pysyy kondiksessa? Ja tyttärelle renkaat niin voi roikkua siinä.

broidi vittuilee että seksikeinu

Back
Ylös Bottom