Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tampere vai mikä Manse tää on. Täällä oltu päiväretkellä. Hesburgeria joka paikassa.
Nyt Pirkkalan puolella. Onko Pirkkala Tampereen Vantaa vai peräti Espoo?

Jep ajatella, että Turkulainen yritys vieläpä. Saatana.

Pirkkala on ehdottomasti Espoo, Nokia on se Vantaa.

asteikolla 1-5, häiritsee vitosella, kun sähköauton mallimerkinnässä pututaan pakokaasuahtaajasta

ja:asiaan
@futhermucker kuulin kahvittelipöytäkeskustelussa, että ideaparkkimme katto vuotaa #lehto
No toki. Veikkaanpa, että takuuaikana palataan myös muutamiin vesivahinkoihin. Tämähän nyt on arvailua.

Viemärithän siellä saikin jo vähän huomiota...

Jep ajatella, että Turkulainen yritys vieläpä. Saatana.

Pirkkala on ehdottomasti Espoo, Nokia on se Vantaa.

Tämä selvä, mutta mäkin vähän ihmettelen tuota turkulaisen hesburgerin valtaisaa prevalenssia Tampereella. Mitä kaikkein eniten ihmettelen, niin kerran käytiin saksalaisen päämiehen opastamana Reeperbahnilla (päiväsaikaan housut jalassa). Siellä oli Hesburger! Olimme äimistyneitä kaikki suomalaiset! Hesburger Reeperbahnilla mitä ihmettä? Ilmeisesti turkulaisten/tamperelaisten turistien suuressa suosiossa tuo Hampurin kulttuuri-alue?

Mites toi sihteeriopisto jaksaa nykyään?
Ajattelin jos seuranhakuajan/vaivan siirtäs tienaamiseen ja maksais kassien tyhjentämisestä niin vois loppujen lopuksi jäädä voitolle.

Päätöntä menoa: löysin vuoden "kadoksissa" olleet farmarihousut 🎉. Siellä ne oli kaapissa pöksypinon alimmaisena.
Sen siitä saa kun kulkee pieruverkkareissa 24/7.

Liitteet

• IMG_20191127_205913.webp
    IMG_20191127_205913.webp
    55,7 KB · Katsottu: 178
Eikai jotain ole menossa vaihtoon kun aletaan taas miettimään pukeutumista...?
Mä olin syömässä kerran maksettua ruokaa mahan täyteen niin piti vaihtaa verkkarit pois jalasta.

Mä olen sen verran lapsellinen, että mielummin jätän ne täytekakut leipomatta kuin lemppaan renkaiden takia. Kun se on muuten hyvä miesoletettu.

Mä olin syömässä kerran maksettua ruokaa mahan täyteen niin piti vaihtaa verkkarit pois jalasta.

Mä olen sen verran lapsellinen, että mielummin jätän ne täytekakut leipomatta kuin lemppaan renkaiden takia. Kun se on muuten hyvä miesoletettu.
Ihan oikein.. kunhan vain haaveilin :heart:

Kuhan selviää jotenkin tästä päivästä, niin huominen on jo lyhyempi hieman vähemmän kauhea päivä. Huoh. Ei saa kunnolla nukuttuakaan, meinaa olla hieman kierroksilla.

Huomenna on vapaan viimeinen päivä ja lupasin mennä töihin 14 tunniksi. Päässä liikkuu: ei mitään kun lupauduin.

Huomenna on vapaan viimeinen päivä ja lupasin mennä töihin 14 tunniksi. Päässä liikkuu: ei mitään kun lupauduin.
Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun on tullut luvattua innoissaan jotain jollekkin ja ei mene kuin tunti eteenpäin niin alkaa miettimään että miksi hitossa lupasin? No nykyään en lupaile kellekkään mitään niin ei ole totakaan murhetta.

Back
Ylös Bottom