Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpas ollut mukava viikonloppu, oma loma Peurungassa. :) Olin siellä ihan mummona roikkumassa ovenkahvassa kahtena aamuna, että pääsisin tekemään vesijumppaa ja uimaan ennen aamupalaa. Lauantaina kävin myös kuntosalilla toteamassa saman mitä olen kokenut jo jonkin aikaa; aerobinen liikunta on se mikä nyt edes jotenkuten maistuu. Lauantai-iltana siinä vähän uinkin, makasin saunassa n. 30 minuuttia ja taas vähän uin ja sitten taas saunassa n. 30 min. Ja sinä aikana kun en harrastanut saunassa makoilua tai pulikointia, sain tehtyä omia projektijuttuja hienosti eteenpäin.
Tänään aamulla lilluin altaan hierontapisteessä n. 15 min ja suunnittelin jo, milloin teen seuraavan samanlaisen viikonloppureissun.

Kotona nopea pyörähdys sisällä, n. 15 min. ja koirien kanssa treenaamaan.
Sekin tehty ja kello vasta kaksi!

Voisi tietysti napsauttaa robotti-imurin surraamaan, niin tulisi vähän siivottuakin tähän kaiken päälle!

Klasulla 279e työkaluvaunu nyt 199e

Pistää miettimään
Jos se on se niitten oma merkki, joka oli samassa tarjouksessa viime vuonna (Gocraft tms.), niin vaikutti silloin omaan käyttötarpeeseen pätevältä ja ihan laadukkaan oloinen hintaisekseen, kun kaupassa hypistelin. Jäi ostamatta silloin kun en ollut autolla, sitten vaan unohtu.

Hirvee tai homo.

Homo runkku penkki tehdään pienillä käsipainoilla kuten minulla on tapana.

Ensi vuonna täytän 25, olen asettanut tavoitteen, että olen 30-vuotiaana paljon paremmassa kunnossa mitä olen koskaan ollut joka ei sinällään paljoa vaadi, mutta 30 vuotta alkaa olemaan sellainen käännekohta elämässä, että alkaa pikkuhiljaa vanheta. :D

Olen tulevaa 5 vuoden projektia varten pikkuhiljaa aloitellut siitä mikä on itselleni ollut se akilleen kantapää eli syöminen, pikkuhiljaa lisäillä kaloreita ja totutella syömään kunnolla ja säännöllisesti.

Raota rasiaa.
Leikkaa ilmalle lisäräppänä.
Aseta tuulilasille. Sisäpuolelle.
Kovaa ajoa.
IMAG3243.webp
Ja sulaa.

Jos se on se niitten oma merkki, joka oli samassa tarjouksessa viime vuonna (Gocraft tms.), niin vaikutti silloin omaan käyttötarpeeseen pätevältä ja ihan laadukkaan oloinen hintaisekseen, kun kaupassa hypistelin. Jäi ostamatta silloin kun en ollut autolla, sitten vaan unohtu.
O.

Kaverilla on semmonen ja aivan soiva peli.

Tutun kuulosta. Myös trailerin lokasuoja on hyvä laskupaikka.
Meillä oli paja missä porukalla ropattiin autoja, sieltä lähti sellainen n. 100m pitkä pihatie niin aina keväällä lumien sulettua pois sai kerätä pakit täyteen työkaluja sieltä kun tippuneet ties mistä kohtaa aina autoista kun unohtunut johonkin.

Miksi mä en muuten ostanut piparitaikinaa?
Luin MeNaiset lehteä ja just tehtiin sämpylätaikina aamuksi odottamaan :kuola:

Back
Ylös Bottom