Tuotatuota...Porsche on lääkärien mieleen. Myös naispuolisten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuotatuota...Porsche on lääkärien mieleen. Myös naispuolisten![]()
Hyvä pointti.On sitten hyvä puheenaihekkin leikkaussalissa.![]()
On sitten hyvä puheenaihekkin leikkaussalissa.![]()
tekniikanmaailma.fi
Tosta sitä maksimaalisesti, vaaleanpunainen Porsche kopio, suoraan tehtaalta oikean värisenä Kajsnalle:
Vaaleanpunainen Porsche-kopio jumalattarille
Kiinalainen Zotye on kehittänyt SR9-mallistaan Shanghain autonäyttelyssä esiteltävän erikoimallin Nunsheng, jonka nimi tarkoittaa jumalatarta.tekniikanmaailma.fi
"Sokerina pohjalla, naispuoliset ostajat saavat nimikirjaimensa kirjailtuna pääntukiin. "
WOW! Näyttäis oikea harmaa possu halvalta kopiolta tuon rinnalla!
![]()
nais
Noita erikoisrekkareita tulee joskus selattua ja näkee heti onko varattu kun kirjoittaa minkä vaan katastusaseman ajanvaraukseen, näkee ilmaiseksi perustiedot.Vielä vaaleanpunaiset vanteet ja DOC-1 rekkari ja that's it!
Noita erikoisrekkareita tulee joskus selattua ja näkee heti onko varattu kun kirjoittaa minkä vaan katastusaseman ajanvaraukseen, näkee ilmaiseksi perustiedot.
![]()
Potilas avattuna. Lähtötiedoista poiketen ei taida ihan väljä ollakaan.
Onkin muuttunut noi, enää ei näe auton tietoja tosta vaan niin kuin aiemmin.DOC-1 ei voi olla vapaana.![]()
Osapuilleen joo.Nämä postaukset koskevat selvästi samaa projektia?
Eikös tämä ole se köyhän miehen tai najjsen, possu. Näin minä olen käsittänyt.Kajsnalle menis varmaan hyvin Boxsteri. e: pinkkinä sydänkuvioilla
Eikös tämä ole se köyhän miehen tai najjsen, possu. Näin minä olen käsittänyt.