Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt sitten eroon oireista.

Itse en hlökohtaisesti lähtisi kokeilemaan vaikka AVI, poliisi jaTukes on turvalliseksi todennut.

Meillä oli eilen pikkujoulut ja käytiin ampumassa, käsiaseilla. Oli kivaa! Kokeilin muutamaa erilaista asetta. Osuin suurinpiirtein maalitauluun, osa jopa mustalle alueelle, mutta ei se kyllä ihan helppoa ollut. Ois kiva olla tossa lajissa parempi. Ehkä menen omalla ajalla joskus uudestaan! (y)

Meillä oli eilen pikkujoulut ja käytiin ampumassa, käsiaseilla. Oli kivaa! Kokeilin muutamaa erilaista asetta. Osuin suurinpiirtein maalitauluun, osa jopa mustalle alueelle, mutta ei se kyllä ihan helppoa ollut. Ois kiva olla tossa lajissa parempi. Ehkä menen omalla ajalla joskus uudestaan! (y)
Hyvä ettei Minna sattunut samaan porukkaan.
Paukuttelu on kyllä ihan kiva harrastus mutta mä kyllästyin niihin tauluihin ja eläimiä en pysty ampumaan.
Toisaalta tällä taustalla imppaa kummempaa on turha mennä enää edes koittaa ostamaan :)

Paukuttelu on kyllä ihan kiva harrastus mutta mä kyllästyin niihin tauluihin ja eläimiä en pysty ampumaan.
Toisaalta tällä taustalla imppaa kummempaa on turha mennä enää edes koittaa ostamaan :)
Kuka on Minna? :unsure:

Mutta joo, uskon että mäkin kyllästyisin noihin tauluihin nopeasti.

Oho. En oo uskaltanu käydä muutamaan viikkoon puntarilla, koska syömiset ollu vähän mitä sattuu ja ollut läski olo. Ei nähtävästi isoa vahinkoa, 67.5.
Odotin 72.5+ tulosta.

Mietin eilen, että olenkohan koskaan ajanut kotiin rajoitusten mukaan.
Kyllä.

Mutta olenko koskaan ajanut pk-seudulta kotiin rajoitusten mukaan?
En.

Vakionopeus: Vähintään lievä ylinopeus.
Tosin moni ohitti myös törkeää vauhtia.

Mietin, että on kyllä siellä käyvien mielestä karsea paikka, kun aina huomaa miten kiire ihmisillä on pois.

Paikoillaan pönötys käy varmasti pitkän päälle tylsäksi, silloin voi kokeilla toiminnallisia lajeja joissa sekä tuli että liike.
Vaikeustaso pompsahtaa samalla aika mukavasti.

Tuota taktiikkaa olen yrittänyt pääsiäisen jälkeen useammankin kerran. Kerran onnistuin pääsemään 20 min aikaisemmin töistä.
Tjoo, ei ole meikäläisellä onneksi niin painetta tehdä pitkää päivää, kun tutustun vasta uuteen projektiin.

Varmaan jossain kohtaa on taas tilanne, että kädet on ihan täynnä hommia, mutta yleensä ne on vain jotkin yksittäiset kiirekeissit kun venyttävät päivää. Muuten on sama jatkaa seuraavana aamuna.

Back
Ylös Bottom