Hienosti onnistui tämä ensimmäinen 30h työviikko.
Paljonko oli työtunnit? 60?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienosti onnistui tämä ensimmäinen 30h työviikko.
Ei sentään. Reilu 40.Paljonko oli työtunnit? 60?
Vokotilla on nyt ollut pidempi tämä maitokauppareissu.
Nyt sitten eroon oireista.
Itse en hlökohtaisesti lähtisi kokeilemaan vaikka AVI, poliisi jaTukes on turvalliseksi todennut.
![]()
Pitkäikäisyyden merkitys: Elämänlaadun parantaminen - Maria Nordin
Pitkäikäisyys on yhdistelmä terveyttä, sattumaa ja mielen voimaa. Miten tukea hyvinvointia ja saavuttaa pitkä elämä? Kokemuksia Naturecanmarianordin.blog
Hänet tavoittanee osoitteesta Koskenalantie 5Vokotilla on nyt ollut pidempi tämä maitokauppareissu.
Yli kuukauden.
Hyvä ettei Minna sattunut samaan porukkaan.Meillä oli eilen pikkujoulut ja käytiin ampumassa, käsiaseilla. Oli kivaa! Kokeilin muutamaa erilaista asetta. Osuin suurinpiirtein maalitauluun, osa jopa mustalle alueelle, mutta ei se kyllä ihan helppoa ollut. Ois kiva olla tossa lajissa parempi. Ehkä menen omalla ajalla joskus uudestaan!![]()

Kuka on Minna?Hyvä ettei Minna sattunut samaan porukkaan.
Paukuttelu on kyllä ihan kiva harrastus mutta mä kyllästyin niihin tauluihin ja eläimiä en pysty ampumaan.
Toisaalta tällä taustalla imppaa kummempaa on turha mennä enää edes koittaa ostamaan![]()
Anteeksi, olikin Sanna.Kuka on Minna?
Mutta joo, uskon että mäkin kyllästyisin noihin tauluihin nopeasti.
Puol h ennen kelloa. Tulin sitten konttorille sen verran aikaisemmin, niin voi ottaa loppuiltapäivästä takas.Olisi saanut nukkua vielä tunnin. Kaipa se on sama vääntäytyä ylös.
Paikoillaan pönötys käy varmasti pitkän päälle tylsäksi, silloin voi kokeilla toiminnallisia lajeja joissa sekä tuli että liike.Hyvä ettei Minna sattunut samaan porukkaan.
Paukuttelu on kyllä ihan kiva harrastus mutta mä kyllästyin niihin tauluihin ja eläimiä en pysty ampumaan.
Toisaalta tällä taustalla imppaa kummempaa on turha mennä enää edes koittaa ostamaan![]()
Tuota taktiikkaa olen yrittänyt pääsiäisen jälkeen useammankin kerran. Kerran onnistuin pääsemään 20 min aikaisemmin töistä.Puol h ennen kelloa. Tulin sitten konttorille sen verran aikaisemmin, niin voi ottaa loppuiltapäivästä takas.
Tjoo, ei ole meikäläisellä onneksi niin painetta tehdä pitkää päivää, kun tutustun vasta uuteen projektiin.Tuota taktiikkaa olen yrittänyt pääsiäisen jälkeen useammankin kerran. Kerran onnistuin pääsemään 20 min aikaisemmin töistä.