Arvatkaa mitä piparit on uunissa, pistin taikinaan aurajuustoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arvatkaa mitä piparit on uunissa, pistin taikinaan aurajuustoa.

Noinkohan nääkin teloitetaan it-kanuunoilla?![]()
Pohjoiskorealaisten loikkareiden hirveä rikos paljastui – etelä käännytti takaisin
Etelä-Korea on luovuttanut kaksi loikkaria pohjoiskorealaisille.www.is.fi
Saavatkohan ehdollista, jos ei aiempaa rikostaustaa?
![]()
Pohjoiskorealaisten loikkareiden hirveä rikos paljastui – etelä käännytti takaisin
Etelä-Korea on luovuttanut kaksi loikkaria pohjoiskorealaisille.www.is.fi
Saavatkohan ehdollista, jos ei aiempaa rikostaustaa?
Onko myrttistä, riippuu siitä?
Onko myrttistä, riippuu siitä?
Laitetaan testiin. Tosin, voi olla että ei kävele ikinä edes vastaan kaupassa.
Siinäpä sitä olisikin miettimistä kun kävelisi.Laitetaan testiin. Tosin, voi olla että ei kävele ikinä edes vastaan kaupassa.
Hienoa!Minä, joka en todellakaan ole mikään tietotekniikan ihmelapsi, oon ihan loppusuoralla että saan mun uuden verkkokaupan avattua. Oon niin ylpeä itsestäni, en olisi ikinä uskonut pystyväni tähän!
Onko siellä myös ohjeet facebook-arvonnan järjestämiseen, joka ei oikeastaan edes ole mikään arvonta?Hienoa!
Kai kuulut jo verkkokauppiaiden ryhmään äfbeessä? Sieltä saa paaaaaljon hyviä vinkkejä!
Ei taida olla mutta voi yhdessä ihmetellä miten saa ihmiset kommentoimaan ja jakamaan mainosta luullen että jotain voi voittaa vaikka ei ole edes luvattu mitään voittoa, eikä mainittu edes kilpailua.Onko siellä myös ohjeet facebook-arvonnan järjestämiseen, joka ei oikeastaan edes ole mikään arvonta?
marianordin.blog