Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hallitunkki on vartavasten ostettu rengashommiin. Muut on muutenkin.Mitä helvetin vehkeitä te tarttette renkaiden vaihtamiseen? Mä oon vaihtanu aina niillä vehkeillä mitä autosta löytyy. Kontista saksitunkki ja auton oma pulttiavain. Konpura on paineiden tsekkaamista varten.
Tällä kaavalla vuodesta 2003 lähtien. Kertaakaan ei oo auto pudonnut tunkilta, eikö renkaat lähteny ajossa.
30min per auto meni, mukaanlukien ajo talliin, kesäkummien merkkaus ja paineiden tarkastus.
Kertis tosiaan. Olen ymmärtänyt, että auton mukana tuleva tunkki on tarkoitettu vain tien päällä tapahtuvaan renkaanvaihtoon rengasrikon tms. yhteydessä. Kausittaiseen renkaanvaihtoon soveltuvat sitten järeämmät välineet, jotka kestävät toistuvaa käyttöä.Hallitunkki on vartavasten ostettu rengashommiin. Muut on muutenkin.
Kerran tein ihmisvarastossa asuessani Pösöön jarruremonttia taloyhtiön parkkiksella, juuri sellaisen auton mukana tulevan kertis-tunkin kanssa. Siihenhän se sitten laukes alle. Pösö pötkötteli sievästi jarrulevyn varassa, kunnes sain kaverilta tunkin lainaan.
Opin kerrasta.
Tää on totta. Ite en vaan jaksa olla ajoissa minkään ajanvarausten kanssa, ja köyhien seassa en jaksa jonotella ja odotella.Rengasliikkeet ja niiden kalusto soveltuu erinomaisesti renkaanvaihtoon.
Tai meillä on useampiakin tekijöitä jotka tulee pihaan vaihtamaan renkaat ja maksaa 20e/kierros.
Kyllä, kertakäyttöinen hätäapuväline, ei työkalu.Kertis tosiaan. Olen ymmärtänyt, että auton mukana tuleva tunkki on tarkoitettu vain tien päällä tapahtuvaan renkaanvaihtoon rengasrikon tms. yhteydessä. Kausittaiseen renkaanvaihtoon soveltuvat sitten järeämmät välineet, jotka kestävät toistuvaa käyttöä.
Hajun perusteella suunnistat.@TJJ Missä päin sairaalanmäkeä on osasto 12?
@TJJ Missä päin sairaalanmäkeä on osasto 12?
Olen yrittänyt vältellä itsekkin paikkoja joissa joutuu kosketuksiin köyhien kanssa mutta aina se ei onnistu.Tää on totta. Ite en vaan jaksa olla ajoissa minkään ajanvarausten kanssa, ja köyhien seassa en jaksa jonotella ja odotella.
Suolistoneuvosten tai vanhusten valtakuntaa?
Ok, kiitos.Mäen: päällä. ehehe
Kriittinen kysymys, mikä kirjain osaston nron edessä.
e: kerros nro 1 (yksi kerros kahvilan alapuolella). H12, seuraa kusen hajua käytävän päähän asti, A12 seuraa paskan hajua keskellä olevien hissien/tehon vieressä.
Hajun perusteella suunnistat.
Teidän yrityksenne taitaakin sijaita ns verovapaalla vyöhykkeelläRengasliikkeet ja niiden kalusto soveltuu erinomaisesti renkaanvaihtoon.
Tai meillä on useampiakin tekijöitä jotka tulee pihaan vaihtamaan renkaat ja maksaa 20e/kierros.
Firmasta tiedä mutta itse ainakin asun uskoakseni jossain verovapaa alueella kun tässä slummissa tuskin kukaan veroja maksaa.Teidän yrityksenne taitaakin sijaita ns verovapaalla vyöhykkeellä
Hehe