Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään Laardin kokeellisessa keittiössä tehdään marinadi lihalle kaikista jämistä, mitä jääkaapista löytyy.

Huomenna ripuli.

Mitä helvetin vehkeitä te tarttette renkaiden vaihtamiseen? Mä oon vaihtanu aina niillä vehkeillä mitä autosta löytyy. Kontista saksitunkki ja auton oma pulttiavain. Konpura on paineiden tsekkaamista varten.

Tällä kaavalla vuodesta 2003 lähtien. Kertaakaan ei oo auto pudonnut tunkilta, eikö renkaat lähteny ajossa.

30min per auto meni, mukaanlukien ajo talliin, kesäkummien merkkaus ja paineiden tarkastus.
Hallitunkki on vartavasten ostettu rengashommiin. Muut on muutenkin.

Kerran tein ihmisvarastossa asuessani Pösöön jarruremonttia taloyhtiön parkkiksella, juuri sellaisen auton mukana tulevan kertis-tunkin kanssa. Siihenhän se sitten laukes alle. Pösö pötkötteli sievästi jarrulevyn varassa, kunnes sain kaverilta tunkin lainaan.

Opin kerrasta.

Hallitunkki on vartavasten ostettu rengashommiin. Muut on muutenkin.

Kerran tein ihmisvarastossa asuessani Pösöön jarruremonttia taloyhtiön parkkiksella, juuri sellaisen auton mukana tulevan kertis-tunkin kanssa. Siihenhän se sitten laukes alle. Pösö pötkötteli sievästi jarrulevyn varassa, kunnes sain kaverilta tunkin lainaan.

Opin kerrasta.
Kertis tosiaan. Olen ymmärtänyt, että auton mukana tuleva tunkki on tarkoitettu vain tien päällä tapahtuvaan renkaanvaihtoon rengasrikon tms. yhteydessä. Kausittaiseen renkaanvaihtoon soveltuvat sitten järeämmät välineet, jotka kestävät toistuvaa käyttöä.

Rengasliikkeet ja niiden kalusto soveltuu erinomaisesti renkaanvaihtoon.
Tai meillä on useampiakin tekijöitä jotka tulee pihaan vaihtamaan renkaat ja maksaa 20e/kierros.

Rahaa on.

1572360517377.webp

Paitsi nyt on taas persaukin.

Kertis tosiaan. Olen ymmärtänyt, että auton mukana tuleva tunkki on tarkoitettu vain tien päällä tapahtuvaan renkaanvaihtoon rengasrikon tms. yhteydessä. Kausittaiseen renkaanvaihtoon soveltuvat sitten järeämmät välineet, jotka kestävät toistuvaa käyttöä.
Kyllä, kertakäyttöinen hätäapuväline, ei työkalu.

@TJJ Missä päin sairaalanmäkeä on osasto 12?

Mäen: päällä. ehehe

Kriittinen kysymys, mikä kirjain osaston nron edessä.

e: kerros nro 1 (yksi kerros kahvilan alapuolella). H12, seuraa kusen hajua käytävän päähän asti, A12 seuraa paskan hajua keskellä olevien hissien/tehon vieressä.

Tää on totta. Ite en vaan jaksa olla ajoissa minkään ajanvarausten kanssa, ja köyhien seassa en jaksa jonotella ja odotella.
Olen yrittänyt vältellä itsekkin paikkoja joissa joutuu kosketuksiin köyhien kanssa mutta aina se ei onnistu.
Ei siksi että säälisin heitä mutta pelkään että jotain tarttuu.

Rengasliikkeet ja niiden kalusto soveltuu erinomaisesti renkaanvaihtoon.
Tai meillä on useampiakin tekijöitä jotka tulee pihaan vaihtamaan renkaat ja maksaa 20e/kierros.
Teidän yrityksenne taitaakin sijaita ns verovapaalla vyöhykkeellä

Hehe

Back
Ylös Bottom