Olen ilmeisesti onnistunut hankkimaan tenniskyynärpään nylkypuukkoa ja boneria käyttämällä.
Voi ristus tätä elämätä.
Voi ristus tätä elämätä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on perseestä.Pierettää valtavasti.
Oon kans joskus käynyt muutamat tehdasvierailut ja oli niin nättiä isot hallit, joissa ihmisiä ei enään paljo ollut, mutta tavaraa pukkas linjaston päästä. Oli kyllä silmiä avaava kokemus. Siinä alkusysäyksen antanut syy miksi olen taas koulun penkillä.![]()
Tuohon tehdaskäyttöön se on omiaan, sen kyllä ymmärrän hyvinkin.
Mutta kirrrjoittelinkin, että kuluttajakäyttöö. Eli juuri esim immeisten luureihin. Oliko proffalla siitä ajatusta, eli näkeekö jokaisen luurissa ja jääkaapissa 5G tekniikan? Ja missä hyöty?
Ostatte 80 markan Rolexit mieheen.Pitäs poiketa junnun kanssa Tallinnassa niin mitä siellä kannattas tehdä?
Viinakauppaa ei kannata ehdottaa kun en sitä osta sieltä ollenkaan. (enkä muutenkaan)
Oletko varma ettei isohattuiset miehet rajalla tongi tavaroita&henkilöitä?Ostatte 80 markan Rolexit mieheen.
Mun mielestä hinnoittelussa on julkisissa kulkuvälineissä jotain vituillaan kun 2x henkilö linkkumatkoineen Tallinnaan ja takas maksaa 38 euroa.
Arvotalot vaikeita kohteita
Talouselämän haastattelemat alan asiantuntijat kertovat, että Helsingin keskustan arvotalot ovat hankalia korjauskohteita. Tämä johtuu siitä, että työn laajuutta on vaikeaa ennakoida.
”Niistä kohteista ei tiedä mitään, että mitä kaikkea siellä voi olla ja millaiset putket ovat. Vastaan voi tulla asbestia ja rakenteita, jotka eivät kestä saneerausta. Ne on rakennettu yksilöllisesti joten ne ovat yksilöllisiä kohteita”, sanoo toimitusjohtaja Jari Syrjälä toimiala- ja työnantajajärjestö LVI-Tekniset Urakoitsijat rystä. Hän edustaa myös Rakennusteollisuus ry:tä.
Hänen mukaansa urakoitsijan ei pidä tällaisissa tilanteissa sopia kiinteähintaisia urakoita vaan varautua laskutusperusteissa yllätyksiin. ”Kotiläksyt pitää tehdä huolella etukäteen”, hän sanoo.
”Niissä saa olla hyvin tarkkana, ja kaikki pitää kirjata ja dokumentoida. Jos siellä toimii lepsusti, viedään kuin pässiä narussa”, Kokkonen sanoo
No sitten sheriffimäyräkoirat.Oletko varma ettei isohattuiset miehet rajalla tongi tavaroita&henkilöitä?
Tähän en kyllä ilmottaudu, vaikka rofessorin ajatukset varmasti kiinnostaisi.Kuluttajakäyttöön ymmärrrrrsin.
Ja toiselle professorille pitäis löytää illallisseuraa kun tulee Slushiin. Kiinnostuneet voipi ilmoittautua![]()
En kyllä oikeasti keksi mitään järkevää tekemistä tallinnassa. Monesti koittanut keksiä siellä paikanpäällä jotain ei viinaan liittyvää ja ei vaan keksi. Pyöriminen kaupoilla ja syöminen ollut ainut ajankulu.Pitäs poiketa junnun kanssa Tallinnassa niin mitä siellä kannattas tehdä?
Viinakauppaa ei kannata ehdottaa kun en sitä osta sieltä ollenkaan. (enkä muutenkaan)