Asiakas-mummukka totesi, että olen suloinen.![]()
M1?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asiakas-mummukka totesi, että olen suloinen.![]()
Ei ollut aiheellista, ehkä. Totesi vasta pois lähtiessä, joten en kerennyt vo aikana miettiä mt puolta.
Mitä jos tarjoat että leikkelet ne ite?Toki. Plus vakuutusehdoissa oli erikseen vielä rajattu ulos kaikki yleisimmät jännevammat.
Mitä jos tarjoat että leikkelet ne ite?
Eikös niissä ole kanssa että liian iso painoindeksi niin ei saa ainakaan terveysvakuutuksia?
Ajat liikkeeseen ja pyydät asentaan vaikka webaston.Pitänee hakea lumiharja+jääRAPA varastosta.![]()
Ajat liikkeeseen ja pyydät asentaan vaikka webaston.
Ei ahdista yhtään niin paljon lähtö paikasta X.
No sitä ei kyllä voita mikään.Lämmin autotalli pitäs olla käytössä ennen joulua.![]()
Tuo jenkkien korvaussysteemi on ihan fiksu. Nimittäin mitä väliä isolle firmalle olisi vaikka 5000 korvaussummasta? Yritys voisi tehdä kusettamalla miljardikaupalla voittoja ja kiinnijäätyään joutua maksamaan muutamia tonneja korvauksia. Noinhan se Suomessa menee. Väärällä toiminnalla voivat tienata vaikka jäisivät kiinni, koska tuomitut korvaukset on niin pieniä.Miehelle kasvoi rinnat psyykenlääkkeen takia – lääkeyhtiö joutuu maksamaan miljardien korvaukset
Kyllä mäkin kahdeksalla miljardilla dollarilla kasvattaisin napeilla itelleni tissit. Voisin vaikka maksaa Rinteelle 50% ansiotuloveroa , niin voisi ottaa lisää pakolaisia tänne ihmettelemään mun tissejä.
Täällä on korvauksen lisäksi yhteisösakko joka voi olla kovakin. Ihan hölmöä tuollaiset järjettömät korvaukset.Tuo jenkkien korvaussysteemi on ihan fiksu. Nimittäin mitä väliä isolle firmalle olisi vaikka 5000 korvaussummasta? Yritys voisi tehdä kusettamalla miljardikaupalla voittoja ja kiinnijäätyään joutua maksamaan muutamia tonneja korvauksia. Noinhan se Suomessa menee. Väärällä toiminnalla voivat tienata vaikka jäisivät kiinni, koska tuomitut korvaukset on niin pieniä.
Ah mulla kyllä korvasi onneksi, Lähitapiolan vakuutus. 2 käyntiä ollut ja nyt ainakin vielä magneettikuvan ja yhden kontrollikäynnin saan. Fysioterapian suhteen joutuvat tekemään erikseen päätöksen.Minulla ei ole tapaturmavakuutusta, kun ehdoissa jo rajaavat olkapääongelmat tapaturmien ulkopuolelle.
Ah mulla kyllä korvasi onneksi, Lähitapiolan vakuutus. 2 käyntiä ollut ja nyt ainakin vielä magneettikuvan ja yhden kontrollikäynnin saan. Fysioterapian suhteen joutuvat tekemään erikseen päätöksen.
Toivottavasti ei tarvis sellasta!Niin kauan korvataan, kunnes pitäs alkaa puukkohippasille kirurgin kanssa. Sitten menee rahahanat kiinni.