Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toki. Plus vakuutusehdoissa oli erikseen vielä rajattu ulos kaikki yleisimmät jännevammat.
Mitä jos tarjoat että leikkelet ne ite?

Eikös niissä ole kanssa että liian iso painoindeksi niin ei saa ainakaan terveysvakuutuksia?
Mitenköhän hölmöille saa sitten vastuuvakuutuksia ja kiltisti maksaa vakuutusyhtiö.

Miehelle kasvoi rinnat psyykenlääkkeen takia – lääkeyhtiö joutuu maksamaan miljardien korvaukset

Kyllä mäkin kahdeksalla miljardilla dollarilla kasvattaisin napeilla itelleni tissit. Voisin vaikka maksaa Rinteelle 50% ansiotuloveroa , niin voisi ottaa lisää pakolaisia tänne ihmettelemään mun tissejä.
Tuo jenkkien korvaussysteemi on ihan fiksu. Nimittäin mitä väliä isolle firmalle olisi vaikka 5000 korvaussummasta? Yritys voisi tehdä kusettamalla miljardikaupalla voittoja ja kiinnijäätyään joutua maksamaan muutamia tonneja korvauksia. Noinhan se Suomessa menee. Väärällä toiminnalla voivat tienata vaikka jäisivät kiinni, koska tuomitut korvaukset on niin pieniä.

Tuo jenkkien korvaussysteemi on ihan fiksu. Nimittäin mitä väliä isolle firmalle olisi vaikka 5000 korvaussummasta? Yritys voisi tehdä kusettamalla miljardikaupalla voittoja ja kiinnijäätyään joutua maksamaan muutamia tonneja korvauksia. Noinhan se Suomessa menee. Väärällä toiminnalla voivat tienata vaikka jäisivät kiinni, koska tuomitut korvaukset on niin pieniä.
Täällä on korvauksen lisäksi yhteisösakko joka voi olla kovakin. Ihan hölmöä tuollaiset järjettömät korvaukset.

Minulla ei ole tapaturmavakuutusta, kun ehdoissa jo rajaavat olkapääongelmat tapaturmien ulkopuolelle.
Ah mulla kyllä korvasi onneksi, Lähitapiolan vakuutus. 2 käyntiä ollut ja nyt ainakin vielä magneettikuvan ja yhden kontrollikäynnin saan. Fysioterapian suhteen joutuvat tekemään erikseen päätöksen.

Vanhuus ei tule yksin. Olen viimeisen vuoden aikana omalla sähläyksellä romuttanut itseäni enemmän kuin edellisten 37 vuoden aikana yhteensä.

Ah mulla kyllä korvasi onneksi, Lähitapiolan vakuutus. 2 käyntiä ollut ja nyt ainakin vielä magneettikuvan ja yhden kontrollikäynnin saan. Fysioterapian suhteen joutuvat tekemään erikseen päätöksen.

Niin kauan korvataan, kunnes pitäs alkaa puukkohippasille kirurgin kanssa. Sitten menee rahahanat kiinni.

Hillitön himo kitata vain enemmän ja enemmän kahvia.

Näköjään en päässyt ykköstilalle työnhaussa. No oma kompetenssi ei ehkä ollut ihan ruudussa, mutta paikka olisi ollut kiva.

Kertookohan jotain odotusarvostani työterveyshuoltoa kohtaan, kun hämmennyin lääkärin halutessa selvittää asiaa, enemmän kuin odotin. Eikä siis vaan määrännyt heti testejä ja reseptejä, joilla tulee yksityiselle lääkäriasemalle helpoiten laskutusta.

Innolla odotan, että pääsen soittamaan uutta kitaraa. Tai no opettelemaan kitaran soittamista. Ei tänään, mutta huomenna jos hieman rämpyttelisi ennen töihin lähtöä.

Ei ole kiinalainen tai joku muu lapsi oikein saanu työstettyä reikää keskelle mutteria.

Hieman on materiaalivahvuudessa eroa toispuol turkua, eli reikää, eli peräreikää. Täh.

edit kuva jäi ja aivan hanusta nyt liittäminen

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom