Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä laitan torille seteiletä neliön alueelle riviin ja pyydän kaikki kusipäät sinne ja sanon: "kaikki setelit mitkä kastuu kun kusette, saatte pitää."Pistin eilen eurojackpotin vetämään, mutta ei osunut kohdalle eli en voinut toteuttaa suunnitelmaa setelinipun kanssa ja mennä esimiehen luokse ja sanoa että sano hep kun riittää.
Ei se kuseminen siinä ole se juttu. Vaan se, että näkee miten ihmiset ovat ahneita paskiaisia.nyt oli erikoisempi fetissi
Tämä vaan on ajankohtainen kun ensi viikolla on synttärit ja olen taas vähän vanhempi. Aika vanhaksi saa elää, että eläkkeelle pääsee. Siis jos pääsee.Eipä noita eläkeikiä taideta ylös hilata vallitsevan täystyöllisyyden ja hirvittävän työvoimapulan takia, vaan siksi että niitä ei ole varaa maksaa. Että disclaimer *voit* päästä eläkkeelle tuolloin. Rahoja ei ole tallessa, ne on sen aikaisen yhteiskunnan työntekijöiden/työnantajien maksettava.
Mä kyllä tykkään sun ajatuksenjuoksustaEi se kuseminen siinä ole se juttu. Vaan se, että näkee miten ihmiset ovat ahneita paskiaisia.
Wärtsilää ostin nyt viimeksi. Remedy ja Qt on kiinnostavia. Molemmat jonkin aikaa salkussa olleetkin. Qt voisin ostaa lisääkin.
Va:Vl = Pl: PaMä kyllä tykkään sun ajatuksenjuoksusta![]()
Onhan sulla f-securekin joka ei maksa osinkoa. Hyvää osinkoa maksaa esim. Harvia, Tieto, Sampo, L&T, Aspo.haluan osinkoa, qt ei tule siis kysmskseen